Gå til innhold

Tilgodelapp på 3000. Hva bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en tilgdelapp på lefdal, og tenker jeg bruker den på telefon. Det jeg lurer på er/kommer en ny telefon i den prisklassen. egentlig litt dumt spørsmål siden jeg nettop så i nettbutikken å fant ut at de ikke hadde så mangen telefoner, men spør likevell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som hadde hjulpet litt er jo om du hadde sagt litt om hva du skal bruke telefonen til, hva slags funksjoner og om du har noe favorittmerke ;)

Det har du rett i, jeg kom på det nå.

jeg vill hels ha en sony ericsson telefon med bra kamera på. Ellers trenger jeg en vanlig telefon, til hverdagsbruk. Også må den selvfølgelig være minst 3 000 kr. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det som myers sier stemmer igrunn ganske bra, bortsett fra at du skal aldri helt tro på de datoene som leverandørene sier, blir alltid noe senere, tipper midten av juni jeg. Nå er jeg litt usikker på hva C702i og C902i kommer til å ligge på i pris, men C702 kommer nok til å ligge lavere enn 3000 kroner med abo ihvertfall. C902 kommer sikkert til å ligge på rundt 3000 kroner ++. Hvis kameraet ikke har så mye å si så ville jeg ha gått for C702. Grunnen til dette er at den er laget med IP54 sertifisering (den tåler mye juling).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...