Positive Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Heisann! Har delivis gått over til ubuntu. Men til min store skuffelse så er det ett sant helvete for meg å få bridged connection til å fungere. Har prøvd via Firestarter og via en annen guide på nettet. Den siste guiden jeg prøvde fungerte. Men hver gang jeg restarta pcen så måtte jeg configurere på nytt. og det holder ikke i lengden. Finnes det virkelig ikke en enkel og grei måte å få dette til på? Har ett hovedkort med to nettverks kort internt. Inn i den ene kommer internet direkte inn fra modemet. Og ut fra den andre så går det en kabel til min PS3 som jeg vil få på nett slik som jeg klarte uten stress via Windows.. Om noen Ubuntu guruer er der ute og har den perfekte, lettleste guiden så tar jeg imot med stooor takk! Lenke til kommentar
sygard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Du skal med andre ord kjøre den som en router/gateway? http://www.blank89.net/?p=11 Endret 22. mai 2008 av sygard Lenke til kommentar
Positive Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Ja er vel det jeg ønsker. å videreformidle nettkoblingen fra routeren til pcen med ubuntu på og til ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå