Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva snakker dere om?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvilke samtaleevner funker bra med gutter, føler det blir enten mye overfladisk snakk, erting fram og tilbake, eller humor aldri noe særlig mer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha litt dypere emner kan du snakke om politikk, samfunn eller litteratur. Det kommer vel litt ann på hvor gamle dere er. Og en ting til, jeg sier ikke at du skal tape eller legge deg flat, men ikke noe er værre enn når ordtaket; man kan ikke vinne mot jenter i en diskusjon bekreftes. Gudene vet hvor mange ganger jeg ga meg, selv om jeg hadde rett når jeg diskuterte med eksen.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Tja, gutter liker som regel å prate noe de er interessert i. Se om dere har en felles interesse og prat i vei! Vanlige emner man kan prate løst og fast om er ting som musikk, tv, sport utdanning osv. Ting som alle har en mening om eller er involvert i

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha litt dypere emner kan du snakke om politikk, samfunn eller litteratur. Det kommer vel litt ann på hvor gamle dere er. Og en ting til, jeg sier ikke at du skal tape eller legge deg flat, men ikke noe er værre enn når ordtaket; man kan ikke vinne mot jenter i en diskusjon bekreftes. Gudene vet hvor mange ganger jeg ga meg, selv om jeg hadde rett når jeg diskuterte med eksen.

Hmm har ikke opplevd den der. Tror nok du må lære deg å argumentere.

Lenke til kommentar

Heh, argumentere kan jeg da absolutt, og jeg vet også når jeg tar feil. Men det har kommet innrømmelser senere på at hun rett og slett ikke ville gi meg den glede i å ha rett.

Men nå skal det sies at dette var i 15-16års alderen, så noe av forklaringen kan vel ligge der.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...