Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvilke samtaleevner funker bra med gutter, føler det blir enten mye overfladisk snakk, erting fram og tilbake, eller humor aldri noe særlig mer... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hvis du vil ha litt dypere emner kan du snakke om politikk, samfunn eller litteratur. Det kommer vel litt ann på hvor gamle dere er. Og en ting til, jeg sier ikke at du skal tape eller legge deg flat, men ikke noe er værre enn når ordtaket; man kan ikke vinne mot jenter i en diskusjon bekreftes. Gudene vet hvor mange ganger jeg ga meg, selv om jeg hadde rett når jeg diskuterte med eksen. Endret 22. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tja, gutter liker som regel å prate noe de er interessert i. Se om dere har en felles interesse og prat i vei! Vanlige emner man kan prate løst og fast om er ting som musikk, tv, sport utdanning osv. Ting som alle har en mening om eller er involvert i Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis du vil ha litt dypere emner kan du snakke om politikk, samfunn eller litteratur. Det kommer vel litt ann på hvor gamle dere er. Og en ting til, jeg sier ikke at du skal tape eller legge deg flat, men ikke noe er værre enn når ordtaket; man kan ikke vinne mot jenter i en diskusjon bekreftes. Gudene vet hvor mange ganger jeg ga meg, selv om jeg hadde rett når jeg diskuterte med eksen. Hmm har ikke opplevd den der. Tror nok du må lære deg å argumentere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Heh, argumentere kan jeg da absolutt, og jeg vet også når jeg tar feil. Men det har kommet innrømmelser senere på at hun rett og slett ikke ville gi meg den glede i å ha rett. Men nå skal det sies at dette var i 15-16års alderen, så noe av forklaringen kan vel ligge der. Endret 22. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvilke samtaleevner funker bra med gutter, føler det blir enten mye overfladisk snakk, erting fram og tilbake, eller humor aldri noe særlig mer... Her er et råtips: En persons favorittemne er seg selv... Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Different strokes for different folks! Finn ut hva han/de interesserer seg for(overhør en "seriøs" avtale han har med noen av "gutta"), prater han om politikk, så prat om politikk. Prater han om fotball... så si et eller annet piss om Ronaldo. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg prøver å tenke, men jeg kommer bare på småprat, skole osv... Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 snodig at ingen har nevnt wow enda Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg pleier å snakke om interesser, og om alt annet som har med den personen, eller det den personen kanskje vil ha litt glede av å høre Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Interesser er vel en fin båt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå