Kedry Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg en ekstern harddisk, og ettersom jeg ikke hadde USB 2.0 på maskinen min bestilte jeg et USB 2.0 kort i samme slengen. Å med det kortet fulgte det ikke med noen cd med drivere på. Lå en liten papirlapp inni esken hvor det sto en adresse der jeg kunne laste ned og oppdatere drivere. Men akkurat den jeg trengte var ikke der. Så jeg lastet ned den som lignet mest. Får ikke det til å fungere, når jeg ser inne på Enhetsbehandling, står det "Standard openHCD USB-vertskontroller" Har strevd med dette i dagesvis nå.. Så jeg tenkte at jeg kunne spørre om hjelp her. Spør om noe er uklart. Skal forklare så godt jeg kan. Håper virkelig noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvilken Windows versjon har du? Oppdatert XP? Lenke til kommentar
Kedry Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvilken Windows versjon har du? Oppdatert XP? Windows XP ja. Lastet ned SP2 i går og innstalerte den, hadde ikke den heller fra før. Oppdaterte i går faktisk.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sjekk denne: http://support.microsoft.com/kb/873169 "When you install Windows XP Service Pack 2, the USB 2.0 drivers do not appear to update" Lenke til kommentar
Kedry Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Sjekk denne: http://support.microsoft.com/kb/873169"When you install Windows XP Service Pack 2, the USB 2.0 drivers do not appear to update" Dette har jeg prøvd mange ganger før, men det funker ikke.. Her er linken som det sto på esken: www.drivers-download.com og søk etter DL code 180401. Og den finnes ikke, dermed tok jeg den son lignet mest. og las "read me", og gjor det som sto der. Men virker ikke =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå