Gå til innhold

The World Ends With You diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Patney skrev:
Jeg har sykt lyst på det :( Men jeg må spare penger nå... Det meste ser utrolig digg ut, og har hørt overalt at det er bra... Vil noen selge det billig til meg? :p

Heh beklager vil nok ikke selge det med en gang :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må si det kommer veldig mange bra spill til NDS, har ikke tid til å spille alt som kommer, har bare kommet halveis igjennom det siste Advanced Wars spillet, og det har jeg holdt på med siden påske. Spiller vel ikke utrolig mye, men blir noen timer i løpet av uken. Likte FF3 DS versjonen godt, så er nok på jakt etter et nytt rollespill, håper på et vestlig rollespill likte Baldurs gate til GBA godt når det kom. Håper på noe slikt til NDS!

Lenke til kommentar
  owie skrev:
Likte FF3 DS versjonen godt, så er nok på jakt etter et nytt rollespill, håper på et vestlig rollespill likte Baldurs gate til GBA godt når det kom. Håper på noe slikt til NDS!

Mazes Of Fate bør du følge nøye med på.

http://www.gamespot.com/ds/rpg/mazesoffate...ag=images;img;1

Ellers kan jeg varmt anbefale Izuna the unemployed ninja & Shiren the wanderer (begge er rougelikes, så du må nesten like den typen RPG først)

Etrian Odyssey er også meget bra, om en smule vanskelig.

Lenke til kommentar
  ostesaks skrev:
Mazes Of Fate bør du følge nøye med på.

Ellers kan jeg varmt anbefale Izuna the unemployed ninja & Shiren the wanderer (begge er rougelikes, så du må nesten like den typen RPG først)

Etrian Odyssey er også meget bra, om en smule vanskelig.

Mazes Of Fate DS er identisk med GBA versjonen som kom ifjor, så hvis du ikke gidder å vente så kan du jo bestille GBA versjonen, personlig så liker jeg ikke første persons RPG så godt, liker helst fugleperspektiv.

http://www.gamespot.com/gba/rpg/mazesoffat...=summary;review

Når det gjelder "Izuna the unemployed ninja & Shiren the wanderer" så er det mer inntresant, må vel si at disse har gått meg hus forbi, nå har de jo litt dårlig score på gamespot og det kan sikkert forklare hvorfor.

Elsker Rogue likes, og kan egentlig ikke forstå hvorfor de som har rettighetene til Rogue ikke lager en offisiell portabel versjon.

Etrian Odyssey ligner litt mye på AD&D spill som kom til Amiga på tidlig 90 tallet. Er vel ikke favoritt spilltypen min.

Hvis du liker Hack & Slash så har du jo Id sitt "Orcs & Elves (DS)", har ikke prøvd det selv, Første perspektiv greiene er ikke så tiltalende bare, + at det er ren hack&slash null story. "The Gauntlet" er under utvikling, Hack & Slash basert på 80 talls spillet, blir spennende å se om de legger inn rollespill elementer slik som loot/våpen/armor etc.

Slik jeg husker orginalen så var det bare kill,kill og ingen loot eller lvls.

Lenke til kommentar

Har spilt dette spillet den siste uken, og har kommet til Round 2 Day 4 :)

Elsker musikken og stemningen i spillet, men litt mye "repetisjon" og løpe rundt på samme stedene. Når jeg legger det fra meg og plukker det opp igjen noen dager etterpå har jeg liksom glemt hva som skjer, hvor jeg har vært og hva som er meningen.

Dialogene er ikke alltid like interessante, må si jeg likte spillet bedre de to første dagene jeg spilte det. Men jeg skal nok spille det ferdig før jeg begynner på et nytt spill :)

Lenke til kommentar
  unwill skrev:
Har spilt dette spillet den siste uken, og har kommet til Round 2 Day 4 :)

Elsker musikken og stemningen i spillet, men litt mye "repetisjon" og løpe rundt på samme stedene. Når jeg legger det fra meg og plukker det opp igjen noen dager etterpå har jeg liksom glemt hva som skjer, hvor jeg har vært og hva som er meningen.

Dialogene er ikke alltid like interessante, må si jeg likte spillet bedre de to første dagene jeg spilte det. Men jeg skal nok spille det ferdig før jeg begynner på et nytt spill :)

Ja det kan være litt repetivt men det overlever enn jo... Musikken stilen og ikke minst slossingen er uansett helt sykt

Lenke til kommentar

Spilt dette en del nå, digger det! Frisk stil og alt. Dialogen er ikke like digg som resten, sant det. Men herlig customizing av folka.

Statuen, jeg anbefaler deg å sjekke ut Persona 3. Musikken og settingen er ganske like, bare mye bedre IMO. Mange sanger med vokaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...