Anders . Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hei Noen som vet hvor jeg kan finne sånne retro briller i Bergen? Sjekk bildet ;DD Endret 22. mai 2008 av anty225 Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ray-Ban Wayfarers, som de heter, er vel å få kjøpt i de fleste vanlige brille/solbrillebutikker. Skulle gjerne sagt noe spesifikt om Bergen, men er ikke kjent der. Skal ihvertfall ikke være vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Ray-Ban Wayfarers, som de heter, er vel å få kjøpt i de fleste vanlige brille/solbrillebutikker. Skulle gjerne sagt noe spesifikt om Bergen, men er ikke kjent der. Skal ihvertfall ikke være vanskelig å få tak i. ok Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Glitter butikkene har disse nøyaktige brillene til salg i alle sine kjeder. Se på et av dine store kjøpesenter i nærheten. Lenke til kommentar
PhsyckoMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vet noen hvor jeg kan få tak i lignenede briller i bergen? (se bilde) Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vurderer noen sånne sjæl, jævla stilige Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Må dere kjøpe i Bergen, da? Internett er like bra, eller hur? Jeg har i hvert fall kjøpt noen billige kopier på CoolShop. Gikk kjapt og var helt greie priser =) Link. Lenke til kommentar
PhsyckoMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Må dere kjøpe i Bergen, da? Internett er like bra, eller hur? Jeg har i hvert fall kjøpt noen billige kopier på CoolShop. Gikk kjapt og var helt greie priser =) Link. Hvordan betalte du da? Jeg kan ikke betale på nett!! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Må dere kjøpe i Bergen, da? Internett er like bra, eller hur? Jeg har i hvert fall kjøpt noen billige kopier på CoolShop. Gikk kjapt og var helt greie priser =) Link. TheMartine <3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvordan betalte du da? Jeg kan ikke betale på nett!! Jeg betalte med Visa. Fordi jeg er voksen og keeewl. Men er godt mulig du kan ordne det med postoppkrav også, det får du undersøke. HoLy_CoW: Flotte briller indeed! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ser jeg tjukk ut i denne? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nei, du ser vakker ut, Douchbag. Jeg har forresten makne i svart <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå