Gå til innhold

hd som knitrer

Anbefalte innlegg

hmmm.  

Your conclusion is flawed!

Fat32 er bra det, men det har noen ulemper som NTFS ikke har;

maks størrelse på partisjon; 30GB (såvidt jeg husker)

NTFS er dessuten mye bedre sikkerhetsmessig da du kan sette enkeltbrukeres aksessrettigheter på de respektive mapper og/eller filer. Det kan du ikke på FAT32...

Jeg må forøvrig si meg enig med Junkfood Junkie ang. skrivefeil, avsnitt og tegnsetting. Innlegget ditt er ekstremt rotete. Andre innlegg du har i denne tråden er heller ikke hmmm.... brukbare. Eksempel;

jeg ville ikke motbevise en som bill gate?men jeg var jo en av de dumme.kansje du er en av de?

Riktig ville vært:

Jeg ville ikke motbevise en som Bill Gates? -MELLOMROM- Men jeg var jo en av de dumme. -MELLOMROM- Kansje du er en av dem?

Og selv det er dårlig Norsk...

åh herre gud er detta en fuckings norsk skole?

se min signatur om hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er 1 imponerende ting i svaret ditt: at du varsler 2 imponerende ting og ender opp med 3, og i tillegg bidrar kun offtopic

.

Du må ha lagt merke til at jeg skrev 'eller' mellom de to siste mulighetene, så du er bare ute etter å ta meg fordi du er misfornøyd med at du lot deg lure av ernpeder. Angående off topic-beskyldningen din: av og til må noen skjære igjennom og si ifra at det er vissvass på gang. 8)

Lenke til kommentar

det er jo flere her på forumet som har klaget over hdér som bråker.la dem prøve og formatere til fat32 så får vi høre fra dem.så vit jeg husker hadde jeg 4 eller 8kb cluster size.mulig det hadde vært en ide og øke den.hva anbefales.skrivefeilen får jeg klage litt på tastature da jeg har to tastaturer og to muser koblet til og ikke giddet og lagt inn driverne enda(tråløst).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...