OscarMike1 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vet ikke om jeg poster riktig, er det feil får en moderator bare flytte den. Har noen her diskutert med MTU om regningen? Jeg får den første regningen -400 kroner- en av dagene nå. Problemet er at abonnementet mitt har sine feil, i form at at jeg ikke kan ringe ut, og ca. halvparten av tilsendte meldingene ikke kommer gjennom. Jeg har allerede sendt mail til MTU at jeg ikke er villig til å betale hele månedsavgiften for en tjeneste som MTU ikke leverer 100%. På grunn av at jeg bestrider beløpet, kan ikke MTU sende saken videre til inkasso. Og jeg har god tid nå om dagen. En prinsippsak skal jeg klare å dytte inn i timeplanen. Noen andre her som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
lektormoe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Definitivt, Eirik. Jeg fikk en regning på 700 for April, hvorav blant annet var inkludert 1,5 timers ringing til spesialnummer. Det eneste spesialnummeret jeg har ringt til så lenge er MTUs kundetelefon. Og Hey-presto: jeg fikk en mail fra MTU hvor det står at denne utgiften skulle refunderes for alle kunder som hadde ringt kundeserice i mai. Men det har de tydeligvis ikke tatt høyde for i fakturaen. Jeg er også enig i at MTU ikke er i nærheten av å levere det produktet de skal. Jeg jobber på Værnes hvor det ofte går ekstravaktvarsel ut på sms. Disse har selvsagt alle ande mottatt unntatt meg som har MTU. God idè å bestride kravet fra MTU. Eller skift til f.eks OneCall som jeg har blitt nødt til å gjøre( 2 minutters ventetid på å få kontakt med kundeservice) Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Flott. Nettet ser ut til å fungere nå, men det er altså gått en måned med feil. SÅ jeg sender inn klage, så tar jeg det derfra. Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hmm.. når pleier dem å sende regning altså dato pr mnd? har ikke fått regning via e post.. håper ikke ender opp 700 kr har noe andre fått regning fra forrige mnd takk for tilbakemelding.................. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå