oophus_3do Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bømp! Noen som har fått fisket opp noe nytt angående dette? Var jo endel snaks som kom ut støtt og stadig mellom Warcry nå, men denne talspersonen har vist sluttet, så det er blitt litt daft nå de siste 14 dagene. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er lovet en video denne måneden eller neste fra Tasos. Nye ting finner man annonsert i Darkfall News seksjonen på det offisielle forumet. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er dette samme darkfall jeg hørte om for en halv mannsalder siden? I så fall, morsomt. Lurer på hvordan det blir å ende. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ser ut som heroes of might and magic >_> Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Darkfall har vært under utvikling i 8år :o Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Fant denne på youtube...http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg Ble litt nysgjerrig på dette spillet nå. Likte disse bildene fra spillets hjemmeside. Har "fulgt" Darkfall en stund, men det ser mye bedre ut nå enn på lenge. Begynner etterhvert å få litt gode forhåpninger til Darkfall. Liker stemningen på bildene. Endret 17. august 2008 av firberblad Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Blir nok ikke å spille det ved release når det kommer ut om 10 år, men jeg blir å følge med på spillet etter release for å se at de faktisk holder det de lover, trenger ikke en ny Funcom-skandale. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bare litt jalla video da >_> Men jeg ble interessert når de raida en annen by :b Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er vell rykter om en lansering i år, noe som jo er ganske uvanlig med tanke på at spillutviklerne helst ikke har ønsket å gi oss en releaseperiode. Så når dem nå først gjør det så er det kanskje håp for en lansering alikavell ^^ Lenke til kommentar
Jext Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg er utrolig skeptisk til at vi noengang får se dette spillet utgitt, men det virker jo lovende. Klarer de å levere det de påstår i traileren kan det jo bli utrolig bra. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Som vanlig så høres det for godt ut til å være sant. Men på den annen side så har de jo klart det kunststykket å bruke nærmere 8 år på dette spillet, det er jo nesten nødt til å bli et masterpiece av dimensjoner. Kanskje det er så lang tid som kreves for å lage et revolusjonerende spill innenfor sjangeren? Tviler ellers sterkt på at det blir release i år. En release neste år er vel bedre iom at de da ikke har noen stortitle å konkurere mot. Utenom War og Wotlk så er det jo tross alt få titler som ser ut til å tilegne seg de store spillermassene i tiden fremover. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Utviklingstid og kvalitet er jo proporsjonal med antall utviklere som jobber med spillet. Ofte er lang utviklingstid også en negativ ting, siden det er vanskelig å holde fokus på idé'er og slikt over veldig lang tid. Altså vanskelig å holde målet klart på horisonten i forhold til planleggingen av innholdet. Jeg kan egentlig ikke tenke meg at det er så vanvittig mange som har jobbet med spillet over så lang tid, det må da bli utrolig dyrt. Vet noen hvem som står med pengene for dette prosjektet? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ser ganske bra ut, har lyst til å spille MMO igjen, så kanskje blir det Darkfall når det kommer Lenke til kommentar
Syv Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Husker jeg riktig er det ikke mer enn en 20-30 mennesker som har stått for utviklingen. Derfor så lang utviklingstid, i tillegg til uttalelser som at de ikke gir seg før de er fornøyd. Edit: Kan vel også nevne at de har mottat litt økonomisk støtte fra den greske stat, ellers kjenner jeg ikke til finansieringen. Endret 17. august 2008 av Syv Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 www.darkfallonline.com http://en.wikipedia.org/wiki/Darkfall Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 ser ut som everquest/vanguard 2.0 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kødder du deca_23? Eller tenker du på grafikken? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ser at det er laget av grekere, noe som vel kommer til å resultere i at haugevis av grekere kommer til å spille det. :/ Jeg har for min del fått nok av grekere i MMO's, har spilt World of Warcraft på Twilight's Hammer en god stund ... Lenke til kommentar
Lange Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jo mer updates vi får, jo mer synker forventningene mine. Men har venta i et par år nå, så har planer om å ihvertfall prøve det. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Alle mmorpgs må prøves, så dette er intet unntak, men har svært lave forventninger, det høres for bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå