njaaa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg er ei jente på 18 år som har hatt en liten klump på den ene brystvorta så lenge jeg kan huske etter at jeg fikk pupper. Klumpen sitter liksom oppå brystvorta og er i nesten samme farge som selve brystvorta... noen ideer om hva dette kan være? Endret 22. mai 2008 av njaaa Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hei. Det er dumt at jeg ikke kan be om et bilde til dette tilfellet. Men utfra det jeg leser, kan det være en nivus (føflekk) i brystvorten. Jeg anbefaler at du oppsøke en dermatolog (hudlege) for å klarere problemet, og eventuelt en liten "lokal" operasjon. vaio Endret 22. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hei. Det er dumt at jeg ikke kan be om et bilde til dette tilfellet. Men utfra det jeg leser, kan det være en nivus (føflekk) i brystvorten. Jeg anbefaler at du oppsøke en dermatolog (hudlege) for å klarer problemet, og eventuelt en liten "lokal" operasjon. vaio Takk for svar! Så du tror ikke det er noe farlig? feks brystkreft? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det er svært vanskelig å forklare hudproblem(er) med ord. Derfor er det riktig å oppsøke en dermatolog (Hudlege) for å utrede problemet ditt. Mtp. alderen din, er kreft lite sannsynlig, men likevel er det viktig å undersøke utveksten. (Det kan tom. være en ekstra brystvorte) Lykketil Vaio Endret 22. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Kan fastlegen min utrede problemet mitt tror du? eller må det være en hudlege? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kan fastlegen min utrede problemet mitt tror du? eller må det være en hudlege? Du må til en fastlege for henvisning. Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 okei Jeg har ikke så god greie på dette her så.. hehe Du vet foresten ikke noe om røde små prikker på huden? Jeg har fått noen slike på brystet og armene. Det er ikke noe forhøyning på disse.. Jeg har prøvd å ta et glass over de for å se om de forsvant, men det gjore de ikke. Jeg vet det kan være et tegn på hjernehinnebetennelse, men tviler på at jeg har det. For et halvt år siden hadde jeg slike prikker mest sannsynli i forbindelse med medisin jeg fikk for urinveisinfeksjon. De forsvant da jeg sluttet med medisinen. Jeg går ikke på noen medisiner nå. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Som likner på dette? Endret 22. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Ja mulig de ligner på noen av de minste røde prikkene der... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja mulig de ligner på noen av de minste røde prikkene der... Kan du ta et bilde? Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har dessverre ikke den overføringskabelen til kameraet her, så får ikke lagt inn på PC-en... prøvde å ta bilde med mobilen, men det ble så dårlig kvaltitet så det vistes ikke... hva var de prikkene på bilde da? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ok, ingen problem, jeg ble bare litt nysgjerrig. Mest sannsynlig er det snakk om harmløse "Cherry Angioma" aka. Kapillær utvekst. Det skjer med alle, jeg har et par av de og. Vaio Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ok. studerer du medisin? Endret 23. mai 2008 av njaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå