Kurdt Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Atter en gang tusen takk for et rikt og informativt forum. Nå hoster og harker min kjære "Merovee v2" i svingene, og jeg skal oppgradere. Etter trolling på HW-forumene og ha lest noen anbefalinger, så har jeg lagt sammen følgende handlekurv: Merovee v3 Den mangler en god prosessorvifte, da jeg ikke klarte å få en god oversikt over mulighetene. Hvis dere har noen ideer så liker jeg den så stille som mulig og kan sikkert betale ekstra for det. Hovedpoenget bak PC-en er at den skal være så stille som mulig, siden jeg aldri skrur den av uansett. Skal kjøpe støydempende matter, og "O-ringe" Harddiskopphengene, og lurer på om dere har noen flere gode ideer. Men, siden jeg har en tendens til å overse åpenbarheter, så legger jeg ut handlekurven i håp om at noen av dere bedre pcbyggerene kan komme med feil i oppsettet mitt og forslag til oppgraderinger med begrunnelser. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du har OS eller? Og må bare legge til at jeg ikke liker det kabinettet. Heller Antec Performance One P182 Lenke til kommentar
Kurdt Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Forandret på det nå, takk for super link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå