brillan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er ikke snakk om early access. Barer lurer, hva skjer hvis dere prøver å logge inn? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De får ikke spilt før den 23.mai. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Vet. Men hvilken feilmelding får dem? Endret 22. mai 2008 av Holdbrillan Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg har prøvd selv, du får ikke logga inn før 23 mai, så enkelt er det^^ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vet. Men hvilken feilmelding får dem? Har det noe å si? de får ikke logget inn, kommer sikkert noe alâ "Connection to server failed". Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Får melding om feil passord eller noe sånn. Klarte jo ikke la være å prøve. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Får melding om feil passord eller noe sånn. Klarte jo ikke la være å prøve. Takk Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Vet. Men hvilken feilmelding får dem? Får en melding som sier "Authentication error. Remeber that names and passwords are case sensitive" mener jeg å huske, sikkert fordi at login serverene ikke er åpne for the general public ennå... Men gleder meg til 00:00 i kveld, da blit det å prøve igjen, å se hva som skjer da Endret 22. mai 2008 av Otowi Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men gleder meg til 00:00 i kveld, da blit det å prøve igjen, å se hva som skjer da Klokka 00.00 er nok serverene nede. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Vet. Men hvilken feilmelding får dem? Får en melding som sier "Authentication error. Remeber that names and passwords are case sensitive" mener jeg å huske, sikkert fordi at login serverene ikke er åpne for the general public ennå... Men gleder meg til 00:00 i kveld, da blit det å prøve igjen, å se hva som skjer da Har hørt at de ikke kommer opp før langt på natt Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vet. Men hvilken feilmelding får dem? Får en melding som sier "Authentication error. Remeber that names and passwords are case sensitive" mener jeg å huske, sikkert fordi at login serverene ikke er åpne for the general public ennå... Men gleder meg til 00:00 i kveld, da blit det å prøve igjen, å se hva som skjer da Har hørt at de ikke kommer opp før langt på natt Ack!! stemmer det.. Prøvde nyss igjen, og så da at de tar ned serverene kl 22:00, og at down time er på 5 timer ... Ja ja, da blir det i morgen istedenfor da, gidder ikke å sitte oppe halve natten, og spillet løper jo ikke akkurat av Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Faen! jeg som installerer AoC etter formatering.... =/ Skulle spille sammen med guildmate i dag. (har EA). Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvorfor er det så viktig å vite hva som står? Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vet. Men hvilken feilmelding får dem? Får en melding som sier "Authentication error. Remeber that names and passwords are case sensitive" mener jeg å huske, sikkert fordi at login serverene ikke er åpne for the general public ennå... Men gleder meg til 00:00 i kveld, da blit det å prøve igjen, å se hva som skjer da Ahh da er ikke jeg alene Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Dette står hos meg når jeg prøver å logge inn nå. "Authentication failure. Please note that passwords are case sensitive" Ser nesten ut som om det er noe feil med selve passordet/acc navnet mitt? Vet at det er rett å når jeg går på account management å bruker samme navn og passord så får jeg logget inn der iallefall men i selve spillet så kommer altså bare denne feilmeldingen. EDIT: Leste bare første post før jeg lagde posten min men ser jo nå at det allerede er flere som har samme feilmeldingen Endret 22. mai 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er vel fordi kontoene ikke er satt i bruk ennå. Det vil nok virke med en gang serverne er oppdaterte med kontoene (dvs. kl 5 inatt). Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor er det så viktig å vite hva som står? Fordi jeg trodde jeg hadde glemt login/pw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå