Gå til innhold

AoC: Til dere som har fått spillet allerede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet. Men hvilken feilmelding får dem?

Får en melding som sier "Authentication error. Remeber that names and passwords are case sensitive" mener jeg å huske, sikkert fordi at login serverene ikke er åpne for the general public ennå...

Men gleder meg til 00:00 i kveld, da blit det å prøve igjen, å se hva som skjer da :)

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Får en melding som sier "Authentication error. Remeber that names and passwords are case sensitive" mener jeg å huske, sikkert fordi at login serverene ikke er åpne for the general public ennå...

Men gleder meg til 00:00 i kveld, da blit det å prøve igjen, å se hva som skjer da :)

Har hørt at de ikke kommer opp før langt på natt

Lenke til kommentar

Har hørt at de ikke kommer opp før langt på natt

Ack!! stemmer det.. Prøvde nyss igjen, og så da at de tar ned serverene kl 22:00, og at down time er på 5 timer :( ... Ja ja, da blir det i morgen istedenfor da, gidder ikke å sitte oppe halve natten, og spillet løper jo ikke akkurat av :)

Lenke til kommentar

Ahh da er ikke jeg alene :)

Lenke til kommentar

Dette står hos meg når jeg prøver å logge inn nå.

post-101569-1211489488_thumb.jpg

"Authentication failure. Please note that passwords are case sensitive"

Ser nesten ut som om det er noe feil med selve passordet/acc navnet mitt? Vet at det er rett å når jeg går på account management å bruker samme navn og passord så får jeg logget inn der iallefall men i selve spillet så kommer altså bare denne feilmeldingen.

EDIT: Leste bare første post før jeg lagde posten min men ser jo nå at det allerede er flere som har samme feilmeldingen :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...