crisnaa1 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei hadde tengt å kjøpe multi media headsett. noen som vet om noen brae headsett? Hadde sett på disse http://www.netonnet.no/Product/Product.asp...Hardware=119442 http://www.meeter.no/PartDetail.aspx?q=p:1...34%3br:hardware Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Da bør du også skjekke ut Steelseries 5H. Tror de er fine til sitt bruk. En bruker-anmeldelse fra komplett. Skikkelig bra lyd, når jeg hører på musikk oppdager jeg hele tiden lyder jeg aldri har hørt før. Veldig behagelig og ha på hode, dels fordi ørene forsvinner helt "inni" øreklokkene så det er ikke press på selve øret, og dels pga den myke puten som ligger oppå hodet slik at ikke bøylen presser rett mot hodet. Det følger også med forlenger til kabelen, og det er en kontroller på ledningen for å justere mic på høy, lav, eller off. Endret 8. juni 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da bør du også skjekke ut Steelseries 5H. Tror de er fine til sitt bruk. En bruker-anmeldelse fra komplett. Skikkelig bra lyd, når jeg hører på musikk oppdager jeg hele tiden lyder jeg aldri har hørt før. Veldig behagelig og ha på hode, dels fordi ørene forsvinner helt "inni" øreklokkene så det er ikke press på selve øret, og dels pga den myke puten som ligger oppå hodet slik at ikke bøylen presser rett mot hodet. Det følger også med forlenger til kabelen, og det er en kontroller på ledningen for å justere mic på høy, lav, eller off. Test dem først, Var ikke så behagelig for meg Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 ok takk så kule ut dem da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå