Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er ute etter en ny 3. parts kontroller til ps3, og tar gjerne i mot gode og dårlige erfaringer fra dere som allerede har prøvd en. Endret 22. mai 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg ville ikke kjøpt en 3.parts kontroll. Jeg ville heller ha kjøpt Dualshock 3. Den veier også mye mer, så den er mye bedre å spille med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er ikke fornøyd med sony sin kontroller, den er vond å bruke, dermed må jeg ty til 3. part. Rumble er ikke noe problem, da de fleste/alle 3. part produsenter alt har gitt ut slike kontrollere. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har prøvd endel kontrollere til PS3 og jeg syns Dualshock 3 er den beste. Men av 3. parts syns jeg Chillstream er den beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er hovedsaklig to ting jeg ikke liker med ps3-kontolleren. Triggerne bak er ikke gode, samt at lillefingrene mine får ikke grep om kontrolleren, den er for liten. Hvordan stiller Chillstream seg i forhold til de to punktene? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 På Chillstream mister du ikke triggerne bak like lett som på sixaxis. Det er en stund siden jeg har prøvd Chillstream, men jeg tror den er litt bedre å holde for lillefingrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå