Redalon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det har ihvertfall jeg gjort en stund nå Endret 22. mai 2008 av Redalon Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) da er vi 2 gjør raid på wow også lol, tok en rask kara badge run Endret 22. mai 2008 av Silentspy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Serverne går vel ned fra 00.00 i natt til ubestemt, så er vel ikke akkurat 4h til release ^^ Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Visste ikke det gikk an å komme inn på det forumet uten en konto jeg. Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det har ihvertfall jeg gjort en stund nå Det tar vel litt lengre tid før du får spille, hvis jeg forstod andre her på forumet riktig? Blitt litt lesing ja;P EDIT: Litt sein der Endret 22. mai 2008 av Game Master Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har brukt altfor mange timer og sittet og glodd på dette forumet og det aoc forumet et par dager nå. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Serverene går ned fra 00:00 og vil være ned i 5 timer +/-(Mest ++), og jeg vil tippe at når de kommer opp igjen, så vil det offesielt være åpent Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Visste ikke det gikk an å komme inn på det forumet uten en konto jeg. Du kan opprette en konto med pre-order key, eller med retail key hvis du har fått den. Jeg fikk min i går, og spillet er ferdig installert og patchet. Når du har en konto så kan du opprette en forum bruker Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hvis jeg drar ned på nattåpent spaceworld i oslo sentrum 21.30 å steller meg i kø er det noe sjangse for at jeg for kjøpt et eksemplar da? eller tror dere det kommer til å ta helt av der nede? Endret 22. mai 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Litt mer enn 4 timer skjønner jeg noen som sa at funcom åpnet det litt over 12 Men som deg bellicus, har sitti å lest alt for mye om aoc de siste dagene.. kan ikke helt ærlig si at jeg fikk noe ut av det heller Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis jeg drar ned på nattåpent spaceworld i oslo sentrum 21.30 å steller meg i kø er det noe sjangse for at jeg for kjøpt et eksemplar da? eller tror dere det kommer til å ta helt av der nede? Vanskelig å si, forhåndssalget har vel godt så det suser. Så de ivrigste fansene har vel sikret seg spillet alt, noe som bør dempe pågangen. Men det at de velger å ha nattåpnet betyr nok at de venter en del pågang/kunder, koster jo litt ekstra i lønn og slikt å ha folk på jobb den tiden av døgnet Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis jeg drar ned på nattåpent spaceworld i oslo sentrum 21.30 å steller meg i kø er det noe sjangse for at jeg for kjøpt et eksemplar da? eller tror dere det kommer til å ta helt av der nede? tror det er sjangser for at du får kjøpt et eksemplar hvis du er heldig får du kanskje en CE av Ellingsen himself Lenke til kommentar
SeT Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vet noen om det er mulighet for å kjøpe CE på spaceworld viss en er tidlig ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå