DJViking Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er det noen av antivirusene jeg kan få installert på en minnepinne uten å få applikasjonen til å registrere seg i Windows registry. Jeg vil heller ikke ha på noe sanntidssøker. Tenkte å sette opp 2-3 ekstra antivirusprogrammer på en minnepinne som jeg kunne brukt for å søke over PCen i tillegg til mitt standard antivirusprogram. Jeg trenger da bare selve søkefunksjonen til antivirusprogrammet samt muligheten til å oppdatere applikasjonen på minnepinnen. Prøvde tidligere å installere AntiVir på en minnepinne, men den prøvde da å sette opp hele programmet med sanntidssøking samt registrerte programmet til Windows. Edit: Har funnet ClamAv Portable, samt Multi Virus Cleaner. AVG Free burde vært mulig å hatt på en minnepinne Endret 22. mai 2008 av DJViking Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Et veldig godt antivirus, som ikke trenger noe som helst installasjon, er Dr.Web CureIt! Linky: www.freedrweb.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå