Gjest Gjest_som_vil_være_annonym_LOL&# Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Heisann. Jeg er en gutt i alder 16 år. Jeg kom i puberteten da jeg gikk i 6. / 7. klasse (dvs. ca. 3 år siden). Jeg har et problem med litt kort penisstreng. Legg merke til penisstreng og ikke forhud. Saken er at jeg kan dra forhuden ganske langt bakover. Men når jeg har dratt den over penishodet går den ikke så veldig mye lengre. Så det er klart at den er for kort. Spørsmålet mitt er: Hvordan kan jeg få den lengre? Funker det å strekke den gjentatte ganger hver dag? Er det en normal salve som funker å smøre på? Jeg vil helst gjøre dette så diskre som mulig, helst ikke doktor eller spesielle kremer (dersom det er mulig å unngå). Har også hørt snakk om at det er vanlig at penisstrengen er kort i denne alderen, stemmer det? I såfall kan jeg vente at den vokser ut/riktig i løpet av et års tid? - Hemmelig bruker ## topic endret av ilpostino ## Endret 22. mai 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Man er stort sett ikke 100% ferdig med puberteten og voksing osv før man nærmer seg 20. Dette er noe som vil kunne strekke seg normalt etterhvert. Det du kan prøve er jo å smøre på en litt feit fuktighetskrem og "tøye". Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Uten å sende deg rett til mannen med skalpell så mener jeg det står endel i denne tråden om alternativer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756497 Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ronk litt heftig så ryker den .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå