MatsAndreassen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har bare et ord å si; Glede! Som mange andre heldige elever i vg1 har jeg fått en skolepc som skal vare ut tredje. Allerede nå har v og ”space” knappen falt av og jeg må ty til kreative løsninger. V knappen er helt borte og jeg trykker kun på ingenting mens space knappen er teipet fast og jeg må slå den for at den skal reagere. Lurer på hvordan dette skal gå! =p Ja, dette var et gledes utbrudd. Ps. Bilde kommer muligens snart! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette sier mer om deg enn om pcen ... Lenke til kommentar
DHM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette sier mer om deg enn om pcen ... Touché. Nå har forsåvidt vi stasjonære pcer på linja vår. En til hver faktisk. (går på Medier og Kommunikasjon) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 I namsos fikke medier-folket Mac. Trist. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Behadler pcen min faktisk meget bra, men mange av pcene er feilprodusert;) Stasjonær eller mac hadde vært konge! Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fikk dere PC i VG1? Vi fikk bærebar på ungdomsskolen, men måtte ha med egen på vgs O.o Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Der er sånt tull som fylkeskommunen eller noe har funnet på, men faen for noen drittmaskiner det er. Får bluescreen stødt og stadig, virker som om pc'ene ikke gidder mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå