siggii Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fant en guide på nsr125.com som viser en måte som viser hvordan man tar ut plumba(?). Jeg lurer på å gjøre dette, men siden jeg ikke har vært alt for mye borti motor før er jeg ikke helt sikker på hva dette er. Ikke forstå det sånn at jeg ikke kan klare det hvis jeg prøver, jeg er godt praktisk annlagt, det er bare at jeg ikke kjenner til teorien. Så det jeg egentlig lurer på da, det er om denne guiden er å annbefale: http://www.nsr125.com/derestrict.htm Er det plumba man borrer ut, eller hva er det egentlig? Hva er den andre greia det står om nedi der. Er dette nok å gjøre, eller burde man gjøre noe i tillegg? Effektannlegg etc. (som sagt, kan ikke teorien ) Nå er det ikke sånn at jeg skal ha sykkelen til å gå kjempefort, vil bare ha litt å gå på i 100-sona på e18. Har kjørt moped i 45km/t i to år, og opplevd noen skumle episoder med bilførere bakfra der jeg gjerne skulle hatt litt fart å gå på slik at jeg kan "flykte" fra dem... Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hello Du kan enkelt banke ut pluberingen. Best er det nok å borre den opp. Deretter kan du dyse om/bytte forgasser og sette på et ønsket effektanlegg. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Så jeg har rett i at guiden viser hvordan man banker/borrer ut plumberingen og hvordan man skifter dyse i forgasser? Effektanlegg er noe jeg i utgangspunktet ikke har planer om å sette på, så lenge de-plumbering og dyseskifte klarer seg uten...? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Guiden beskriver ikke skiftet av dyse... Den beskriver hvordan du fjerner innsugs-restreksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå