Warrior Elite Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Haha brukte norsk tipping er teit. Bruk Centrenbet, de har best odds. http://centrebet.com/cust?action=GoSports og på http://www.oddsnet.com/ så er det mange nyttige tips. Jeg er ikke reklame for noen av selskapene driter i dem, men hvis dere vil ha høyre odds enn tragiske norsk tipping ta en titt på centrebet! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Vi støtter norsk kultur og idrett. On-topic: Vi har 90,- på kontoen. Kom igjen da.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Tja, vi får vel sette sammen noen kupponger snart? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Døde dette helt? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Litt, men det vekket interessen min for tipping iallefall. Gikk i ca. i 0 denne helgen etter råtips fra den andre tråden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Døde dette helt? Hehe Neida, hadde bare falt av som mine innlegg.. Vi har 90,- på kontoen så det så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Store tall ja Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Om noen har noen kamper til uka, så er det bare å synge ut.. =) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Døde dette helt? Hehe Neida, hadde bare falt av som mine innlegg.. Vi har 90,- på kontoen så det så. BUMP! Vi har 90,- på kontoen så det så. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jarmo kom deg over i andre tråden, med et par stalltips! Er med på å sette over et par kroner, hvis andre er interessert i å ta opp dette prosjektet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå