Gå til innhold

Felles-odds for oss som "gambler" litt ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens odds:

Har tro på FK Larvik mot Fart.

.. at Odd vinner med mer enn 1 mål

.. at FFK vinner med mer enn 1 mål mot skeid. Mulig lillebror Moa scorer i den kampen.

Og ellers har jeg tro på at Austevoll henter sesongens første bortepoeng mot Norheimsund. Arbeidsuhellet borte mot Tertnes skjer ikke igjen, samtidig som bortetapen mot Brann2 kan forklares med god Brannstall.

Norheimsund slo riktignok Brann 2, men jeg antar Brann 2 stilte med en svakere stall eller hadde en dårlig dag.

Lite kamper i dag. Frankrike vinner sikkert, men treningskamper for landslag er bare tull. Norge taper mot Malta etc.

Lenke til kommentar

Som Brannfan mener jeg selvsagt at den kampen blir sikker B, men om jeg måtte tippe på den, ville jeg tippet over 2,5 mål.

28. B 4,2 Kongsvinger har ikke vunnet en kamp i serien i år, og er på full fart ned en divisjon. Lørenskog har ikke tapt en kamp i år, og er på vei opp til 1. divisjon. Høy odds både på denne og med handikap gjør denne kampen spillbar.

32. B kanskje 33. B.

51. Start tar FK-Tønsberg med mer enn 1 mål.

Lenke til kommentar

Disse i tillegg?

1. Raufoss - Vålerenga (1-0) B 1,35

31. Skeid - Korsvoll H 1,20

44. Norge - Ukraina H 1,10

54. Østerrike - Kroatia B 1,80

Total-odds: 15,48

Innsats: 30,-

Mulig resultat: 464,60,-

Edit: leverte inn alle syv... :)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Det ser bra ut. :)

Gikk litt fort da jeg så på kamper og tenkte ikke på at Romania - Frankrike går på på mandag, men det gjør jo egentlig ikke noe. ;)

EDIT: Kamp 1 og 31 har gått inn hvertfall. Fredrikstad leder over Tromsø, men Tromsø har fortsatt tid på seg.

Ser ut som Norge kan vinne mot Ukraina også. Leder hvertfall 22-18 akuratt nå.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...