BrokenTomato Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ser dårligere ut med Polen og Sverige dessverre =/ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Får ikke opp resultater på Polen og Sverige.. :o Vi kommer nok sterkere tilbake, men synd vi ikke har dagens fotballkamper. Ingen uavgjorte i dag! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Vi kommer nok sterkere tilbake Jepp Vi tar noen premier på tirsdag/onsdag/torsdag. Spiller aldri odds på mandager/fredager grunnet dårlig utvalg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Har sendt deg PM, jarmo. Da har vi fått en ny "gambler" med 30,- kr innsats Dagens saldo er 120,- for oss fire. Endret 2. juni 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Har alle 30,- kr i innsats ? Og regner med at vi skal tippe på EM-kamper? Og hva med å allerede nå setter en liten sum på hvem som vinner EM? Ser at vi kan gjøre det på VinnerOddsen. Endret 2. juni 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dagens odds: Har tro på FK Larvik mot Fart. .. at Odd vinner med mer enn 1 mål .. at FFK vinner med mer enn 1 mål mot skeid. Mulig lillebror Moa scorer i den kampen. Og ellers har jeg tro på at Austevoll henter sesongens første bortepoeng mot Norheimsund. Arbeidsuhellet borte mot Tertnes skjer ikke igjen, samtidig som bortetapen mot Brann2 kan forklares med god Brannstall. Norheimsund slo riktignok Brann 2, men jeg antar Brann 2 stilte med en svakere stall eller hadde en dårlig dag. Lite kamper i dag. Frankrike vinner sikkert, men treningskamper for landslag er bare tull. Norge taper mot Malta etc. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Haugevis av kamper i morgen http://www.dagbladet.no/sport/oddstips/?pr...p;date=04.06.08 Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Rosenborg kampen ser jo spennende ut da, eller blir det for stor bingo faktora i norsk fotball? Jeg skal i bursdagsselskap i kveld, så får ikke bidratt med noen forslag. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Som Brannfan mener jeg selvsagt at den kampen blir sikker B, men om jeg måtte tippe på den, ville jeg tippet over 2,5 mål. 28. B 4,2 Kongsvinger har ikke vunnet en kamp i serien i år, og er på full fart ned en divisjon. Lørenskog har ikke tapt en kamp i år, og er på vei opp til 1. divisjon. Høy odds både på denne og med handikap gjør denne kampen spillbar. 32. B kanskje 33. B. 51. Start tar FK-Tønsberg med mer enn 1 mål. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dere rykker nok på Lillestrøm og Start Har du fått solstikk i Tyrkia? Hmm.. trenger jeg aa si mer. Btw er i Hellas PP Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Skal vi ta noen kamper i morgen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har ikke tid til å se over nå, men for min del er det helt greit om en av dere legger inn en eller flere bonger.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dagens. Portugal mot Tyrkia blir uavgjort. Ronaldo leverer ikke i forste kamp, tror ikke han taaler presset. Hvem andre enn han skal avgjore det. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Jeg stemmer for at vi tar noen kamper i morgen, søndag. Har valgt noen her som jeg har tro på. Endret 7. juni 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Disse i tillegg? 1. Raufoss - Vålerenga (1-0) B 1,35 31. Skeid - Korsvoll H 1,20 44. Norge - Ukraina H 1,10 54. Østerrike - Kroatia B 1,80 Total-odds: 15,48 Innsats: 30,- Mulig resultat: 464,60,- Edit: leverte inn alle syv... Endret 8. juni 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Det ser bra ut. Gikk litt fort da jeg så på kamper og tenkte ikke på at Romania - Frankrike går på på mandag, men det gjør jo egentlig ikke noe. EDIT: Kamp 1 og 31 har gått inn hvertfall. Fredrikstad leder over Tromsø, men Tromsø har fortsatt tid på seg. Ser ut som Norge kan vinne mot Ukraina også. Leder hvertfall 22-18 akuratt nå. Endret 8. juni 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Bump! Noen kamper i morgen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tror tråden mer eller mindre har sommerferie.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Tror tråden mer eller mindre har sommerferie.. Hehe! Vi har 90,- kr igjen så det så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå