Sharp Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det har egentlig gått så mye i surr at jeg ikke vet helt hva som henger på greip nå. Vet ikke helt hva jeg diskuterer for eller mot. Hehe, det blir gjerne slik... xD Kort oppsummert: - Vi er enige om at det ikke er normalt for heteroseksuelle gutter å eksperimentere seksuelt med hverandre, men at det skjer. - Jeg påstår at det er fullt mulig for hvem som helst å nyte sex med begge kjønn uavhengig av seksuell tiltrekning, men du er ikke overbevist om at det er mulig...? Vet ikke om jeg har forstått det riktig jeg heller. Jeg er ikke enig Jeg vil si det er helt normalt for hetroseksuelle gutter å eksperimentere seksuelt i puberteten, men det er rikgitnok ikke det folk flest gjør. For hvis du sier det ikke er normalt å eksperimentere med samme kjønn, så sier du jo at de er unormale, og det er jo ikke noe unormalt med homoseksualitet / seksuell eksperimentering når over 17 prosent inrømmer å ha gjort det! (Og sikkert enda litt flere hvis man tar med de som ikke inrømmer det) Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tenker ikke på lesbesex, men ereksjon, og man må få ereksjon vist man er mann å skal stikke saken sin noen plass, og man får ikke ereksjon uten videre. Vist man skal bænke en mann må man ville det, og bli opphisset, og hvordan skal man bli det vist man ikke er homofil? Alle gutter i puberteten har vel fått ereksjon og/eller vært kåte uten noen tilsynelatende grunn? Og hvis man plasserer to kåte, hetrofile 15-åringer sammen uten tilgang til jente forstår jeg godt at noen kan være tilbøyelig til å stikke saken sin både her og der Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er ikke enig Jeg vil si det er helt normalt for hetroseksuelle gutter å eksperimentere seksuelt i puberteten, men det er rikgitnok ikke det folk flest gjør. For hvis du sier det ikke er normalt å eksperimentere med samme kjønn, så sier du jo at de er unormale, og det er jo ikke noe unormalt med homoseksualitet / seksuell eksperimentering når over 17 prosent inrømmer å ha gjort det! (Og sikkert enda litt flere hvis man tar med de som ikke inrømmer det) Hehe, jeg forstår deg, jeg forstår deg. Jeg har brukt "normalt" og "vanlig" om hverandre, siden "normal" fint kunne ha blitt erstattet med "vanlig" i emnetittelen og i tråden generelt. Og vi diskuterer forresten ikke om det er vanlig at homoseksuelle/biseksuelle gutter eksperimenterer seksuelt med hverandre tidlig i tenårene, men derimot gutter som ender opp som heteroseksuelle. At de guttene er normale? Så klart er de det. Er det vanlig? Njaaa, ganske uvanlig, men langt vanligere enn folk liker å tro! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tenker ikke på lesbesex, men ereksjon, og man må få ereksjon vist man er mann å skal stikke saken sin noen plass, og man får ikke ereksjon uten videre. Vist man skal bænke en mann må man ville det, og bli opphisset, og hvordan skal man bli det vist man ikke er homofil? Alle gutter i puberteten har vel fått ereksjon og/eller vært kåte uten noen tilsynelatende grunn? Og hvis man plasserer to kåte, hetrofile 15-åringer sammen uten tilgang til jente forstår jeg godt at noen kan være tilbøyelig til å stikke saken sin både her og der Joda, det skjer titt og ofte, men med en gang man får en tanke som er frastøtende(sier ikke at homofile er kvlamende, men det ville brutt ned ereskjsonen min å tenke på å pule en gutt ) og det ville skjedd i puberteten også. Lenke til kommentar
MarraG17 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har ikke lest alle svarene du har fått her enda, så da kan jo dette komme som et lite sjokk. Synes det høres interessant ut jeg. LOL! Jeg tror vi føler det litt på samme måte. Jeg vil være sammen med jenter, og liker jenter, men synes det virker spennende å prøve med en gutt. Litt freaky av meg selv må jeg si xD hva mener du igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg