Gjest Guest_Aragon_* Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg har vært venner med en 13 år gammel gutt i 10 år nå. Vi finner på det meste sammen. Vi møtes til og med og ligger sammen av og til. Jeg lurer på om dette er vanlig for gutter på 15år? Vi er så godt som spleiset sammen hvis dere skjønner. Hehe. Av og til får vi med oss andre gutter i økten. Endret 22. mai 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ikke for å være slem; men er du seriøs nå? Jeg tviler STERKT på at det kan kategoriseres som vanlig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ikke for å være slem; men er du seriøs nå? Jeg tviler STERKT på at det kan kategoriseres som vanlig. Ingenting som heter vanlig. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ingenting som heter vanlig. Joda; det vanlige er medianen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ingenting som heter vanlig. Joda; det vanlige er medianen. Hva er medianen da i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ingenting som heter vanlig. Joda; det vanlige er medianen. Eller typetallet. On topic: Hvis man definerer ordet normalt, så kan det vel oversettes med "Hva fleste gjør". Enige? Og dette er vel ikke noe de fleste gjør. Men det er faktisk blitt mer og mer vanlig, uansett om det ikke blir så godt akseptert i samfunnet. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 På mitt ståsted kan det ikke kalles normalt, ettersom at jeg aldri har hørt om lignende hendelser. Pussig at i det siste har det drøsset inn med innlegg om dette temaet her på diskusjon.no...Kanskje det begynner å bli mer naturlig? Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 På mitt ståsted kan det ikke kalles normalt, ettersom at jeg aldri har hørt om lignende hendelser. Pussig at i det siste har det drøsset inn med innlegg om dette temaet her på diskusjon.no...Kanskje det begynner å bli mer naturlig? Det trenger ikke å bli mer naturlig. Men en grunn kan være at folk aldri har sagt noe før nå. Kanskje på grunn av mangel på anonyme forum?! = ) Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det var nesten det jeg ville ha frem, at det er mer naturlig å stå frem for den man er. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er ikke unormalt. Nå driter jeg i hva som er "normalt". Kjenner til flere like tilfeller. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er dette ett seriøst skrevet innlegg? Fordi den siste tiden har det kommet alt for mange slike poster. Tviler litt på det du skriver egentlig. Uansett! Slik jeg ser dette så er det langt fra normalt, så lenge du ikke er homofil så klart! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yup! Ser ut som fluene yrer nå for tiden. Alt sexpress og trend blant ung ungdom fører til slikt, både frivillig og ikke. Alt dette om hva som er "normalt" er bare bullshit. Det er ikke normalt å ha sex med samme kjønn bare for uskyldig eksperimentering. Jeg velger å tro at det er noe annet som har trigget denne kuriositeten bak akkurat dette. Hvis man setter en gjeng med nypubertale 13-åringer alene på en øde øy tviler jeg på at de begynner å ha vill guttesex med hverandre bare for å eksperimentere, med mindre noen har hørt det fra en venn eller noe eller at det er noen som er homofile/bifile blant de, og da blir dette mer naturlig. Nei, jeg ser ikke på det som normalt. Jeg ser på det som en pervers trend. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 har du lest "runke/suge-kompis" ? det går vell under det samme disse to... Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Yup! Ser ut som fluene yrer nå for tiden. Alt sexpress og trend blant ung ungdom fører til slikt, både frivillig og ikke. Alt dette om hva som er "normalt" er bare bullshit. Det er ikke normalt å ha sex med samme kjønn bare for uskyldig eksperimentering. Jeg velger å tro at det er noe annet som har trigget denne kuriositeten bak akkurat dette. Hvis man setter en gjeng med nypubertale 13-åringer alene på en øde øy tviler jeg på at de begynner å ha vill guttesex med hverandre bare for å eksperimentere, med mindre noen har hørt det fra en venn eller noe eller at det er noen som er homofile/bifile blant de, og da blir dette mer naturlig. Nei, jeg ser ikke på det som normalt. Jeg ser på det som en pervers trend. Låter som musikk! Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja det er tydeligvis vanlig blandt brukere av diskusjon.no. Nesten så jeg tror folk her "skryter på seg" å knulle kompiser Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja det er tydeligvis vanlig blandt brukere av diskusjon.no. Nesten så jeg tror folk her "skryter på seg" å knulle kompiser Så fordi 50 av 150 000 brukere har laget en post her på forumet hvor de sier de har sugd/runket en kompis er det normalt? Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Som mange andre har skrevet i både denne og liknende tråder. Så anser jeg det som unormalt siden det store flertallet ikke gjør det. I det virkelige liv så har jeg aldri hørt om tilfeller med seksuell kontakt mellom 2 gutter (kjenner ingen homofile) Men her på forumet er det hvist vanligere. Om det er fordi folk tørr å stå frem som annonyme eller om folk troller så gidder jeg ikke spekulere i det. Uansett svaret på spørsmålet er at jeg har aldri hørt om liknende og utifra det store flertallet og hva som er akseptert i samfunnet vil jeg si det er unormalt. Kan jo nevne det for noen andre kompiser hva du driver med å se hvordan de reaegerer, det burde gi en pekepinn om hvor normalt det er. Men siden de blir med på økten som du sier så er det kansje nomalt der du bor, og i ditt miljø. Personlig så bryr jeg meg ikke om hva andre gjør og dømmer dem ikke for det, men det gjør nok veldig mange. Endret 26. mai 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja det er tydeligvis vanlig blandt brukere av diskusjon.no. Nesten så jeg tror folk her "skryter på seg" å knulle kompiser Så fordi 50 av 150 000 brukere har laget en post her på forumet hvor de sier de har sugd/runket en kompis er det normalt? Hvor vil du? ja med tanke paa hvor mange traader om kompisknulling som dukker opp er det tydeligvis mer normalt her enn irl. om det kommer av at smaagutter lyver her eller faktisk gjoer det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (...)Så anser jeg det som unormalt siden det store flertallet ikke gjør det.(...) Da er det i så fall kun asiater (spesielt kinesere og indere) som jobber på fabrikker som er normale da. Siden det kun er det som flertallet gjør som er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg