Gå til innhold

GPS til rundt 1500 kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elkjøp annonserer nå en TomTom One til 1495, den leveres med Vest-Europa kart, men det er jo selvfølgelig mulig å oppdatere denne med de kartene du vil ha, evt. land. Det som er meget fint med TomTom er at du kan kjøpe et kart for et spesifikk land over en viss tidsperiode. F.eks: Du skal til Bulgaria i to uker også har du ikke dette kartet på GPS'n din. Da kan du kjøpe kart over bulgaria for to uker. Priser er jeg litt usikker på, men det finner du jo på nettsidene til de forskjellige leverandørene :)

Lenke til kommentar

Jeg er personlig meget fornøyd med TomTom. Har ikke brukt GPS så veldig mye, men når jeg har lånt fatter'n sin TomTom One 2nd Ed. har det vært en fryd å bruke. Den er rask, brukervennlig og har akkurat de funksjonene man forventer å finne i en såpass billig GPS-enhet. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

var europa rundt 2 mnd sommerferien ifjor med en billig tom tom.fungerte over all forventing,å hadde abselutt ingen problemer med den.lasta bl.a opp kart underveis. er nok gode grunner til at tom tom å garmin er markedsledere. mvh slingerland

Lenke til kommentar

TA EN TITT HER OM 2-3 MÅNEDER ETTER MOBILE GEO. DU TRENGER KUN EN WINDOWS MOBILE MED GPS. LAST NED EN 30 DAGERS TRIAL OM 2-3 MÅNEDER. SÅ HAR DU GPS FOR BÅDE FØTTER OG BIL. IKKE LA DERE LURE AV AT DET ER ET PRODUKT FOR DE SOM HAR DÅRLIG SYN. TEST DET. http://codefactory.es/en/press.asp?id=60&y=2008&n=36

BRUKER IKKE INTERNETTET. DIREKTE FRA RECEIVER TIL SATELITT. ER VEL I SALG OM 2-3 MÅNEDER. Det foregår betatesting for øyeblikket, men jeg har ikke windows mobile.

Imortøren i Norge- [email protected]

vet ikke at jeg skriver dette. Jeg er en vanlig bruker.

Amobil burde teste produktene til codefactory.es De vil bli overrasket.

Lenke til kommentar

He he. Ingen fare.

Ikke mer skummelt en at jeg er bruker av forstørrelse og taleprogrammet deres for mobil. Nå har de kommet med GPS også. Helt vanlig anbefaling av et produkt som andre anbefalinger av GPS produkter.

Lenke til kommentar

Det beste kjøpet per dags dato til 1500kr etter min mening er: TomTom One 3rd Edition eller Garmin Nuvi 250W.

Begge har forhåndsinstallerte fotobokser, med en gratis oppdatering. Får man 2008 kartene til Garmin pre-installed må man kjøpe neste års oppdatering. Er de ikke det, kan du hente de gratis før utgangen av mai.

TomTom har en litt mer elegant funksjon. Der får du mest sannsynlig siste kart på enheten. I tillegg har TomTom en "siste kart garanti", som du kan løse ut f-eks til neste sommer og få siste kartoppdatering gratis.

PCSuiten er definitivt best på TomTom, og der er det flest tilleggtjenester.

Så kort konkludert: TomTom One 3rd gir mest navigasjon og ekstrafunksjoner for pengene, mens Nuvi 250W gir stor og fin 4,3" skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...