kvasimongo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Altså, idag skjedde det no snedig.... Mobilen hang når jeg forsøkte å sende en mms. Måtte ta ut batteriet for å få kontakt med telefonen igjen. Etter dette fungerer ikke "de røde tastene" (1-0+* og #) lengre, dette gjelder kun i start menyen! Jeg kan holde # inne for å aktivere lydløs modus. Trykker jeg * for å aktivere tastelås skjer det ingenting. Jeg kan ikke slå noen siffer for å ringe, jeg må gå via kontakter eller hovedmeny. Dersom jeg forsøker å sende en sms, fungerer alle tastene helt utmerket, så defekte er de ikke. Et eller annet sted må det være en instilling som deaktiverer nummertastene i start vinduet.... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 ..prøvde du å klikke på "alt" tasten? Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Spiller ingen rolle om jeg trykker på alt tasten eller ikke, de numeriske tastene fungerer ikke i hovedbildet. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Merkelig bug. Det som skjer i hjemmeskjermen, er at den fanger opp et kort trykk, og sender tegnet til "telefon"- programmet. Og det er meningen at et langt tast skal starte telefonboken (men siden programmereren hos SE er uhyggelig lat, kom han aldri langt nok til å sende tasten en trykker til telefonboken..). Så da er det vel noe som har skjedd med hjemmeskjermen - en eller annen "lås" for tastaturet som det er meningen skal kjøre som har hengt seg.. Ikke godt å si hva som kan fikse det, annet enn en reset. Kanskje prøv å holde tastene inne et par sekunder, eller åpne telefon- programmet manuellt, og sjekke at nummer kommer opp der når du skriver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå