pipstep Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hei ! Jeg skal oppgradere maskinen min og lurer på om disse komponentene vil passe sammen eller om noen av disse bør byttes ut. Det jeg er mest usikker på er skjermkort, her er jeg helt blank. Jeg spiller ikke så mye spill så har ikke behov for noe kraftige saker, men det bør i hvertfall være i stand til å kjøre spill av litt nyere dato også. Budsjettet mitt er rundt 5000kr. Her er hva jeg har satt opp: link Jeg har kabinett og dvd-brenner fra før som jeg tenkte å bruke. Jeg lurer også på om jeg får med alt av kabler jeg trenger for å montere alt sammen i kabinettet. Maskinen jeg har nå er en AMD Athlon 3000+ med ATX hovedkort som bruker IDE kabler og AGP skjermkort. I tillegg lurer jeg på om PSUn vil passe i kassa. Kabinettet jeg har er av en litt fancy type med glassvindu og en diger X på siden med grønne lys. Har ikke bygget data på 10 år så dette blir en utfordring. Setter stor pris på innspill og hjelp. Med vennlig hilsen amatør Endret 22. mai 2008 av pipstep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå