HAGA2 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Under oppstart av WORD og avslutting av Outlook kommer denne feilmeldingen: Microsoft Visual Basic "The macros in this project are disabled. Please refere to the online help or documentation of the host application to determine how to enable macros" Hvordan får jeg enablet macros…-slik at jeg slipper dette? Eller er re-installering av office eneste utvei? 8) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 verktøy-makro-sikkerhet så velger du middels der. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 I Word: Tools -> Macro -> Security Prøv å sette den til Medium eller Low Håper dette hjelper Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Papirpose Hvorfor gi akkuratt det samme svaret bare 6 min senere? Lenke til kommentar
HAGA2 Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg takker alle som kan bidra..-selv om flere like svar måtte dukke opp. Alle som hjelper er velkommen her !!!!!!!!!!! MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå