maxmhz Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Eg har en swiftech MCX462B kjøleribbe med ei Papst vifte, 79m³/time, 37 dB(A) 8412NGH Hvilken temp. burden den gi en AMD XP 1700+? Akkurat no så kjører eg cpu på 1,1GHz (eg har netopp fått CPU`n og eg har ik gidda å klokke den opp enda) Tempen er som følgende: CPU:55C Kabinett:73C :razz: Er det normalt? Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Har du et par stearinlys brennende inne i kabinettet? :wink: Tørst i dag tenker eg..... :smile: Ta et par pils for meg og, jeg er blakk...... mvh Ørjan Lenke til kommentar
Noty Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Nei det er ikke normalt. bruker du artic silver eller noe anet goop?? på min amd tb 1400 så lå jeg på 50 grader og den utvikler mye mere varme enn din :smile: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Ja, eg bruker arctic silver 2 Thermal Compound Eg satt maskina isammen i dag! Eg fikk meg et lite sjokk!! Lenke til kommentar
Noty Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 fulgte du instalasjons veiledningen riktig? til punkt og prikke? :smile: jeg ser jeg ikke har gjort det og skal demontere i morra.trodde jeg skulle bruke de fine svarte skivene/pakningene :smile: har vannkjøling :smile: http://www.swiftnets.com/MCX462%20INSTRUCTIONS.pdf du må ha abdove instalert lykke til :smile: Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Det må være noe galt med temperatur avlesningen på hovedkortet ditt, det kan jo umulig bli så varmt. Kan jo steke egg inni der med den tempen. :smile: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Maskina er jævli ustabil no Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Eg tror eg veit ka som er galt no... Raporterer senere... Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 DER JA! No kjører eg eg CPU på 33C og kabinett.temp på 34C, eller så er det omvendt, og det uten kabinettvifter! Eg tror nok eg kan forbedre de tallene med kabinettvifter og modifisering av strømforsyninga... HEHE! YES indeed! Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg tipper han blandet ovnen og kabinnetet... Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Eg brukte nylonwashes istedet for fiberwashes. Eg tipper da at kjøleren ikkje fikk nok kontakt med coren. Men eg skulle hat meg nokken kabinettvifter i maskina mi, og en 25ohm rheostat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå