Endrogaz Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Takk skal du ha bellicus. Du er 1337 Bare synd du skal starte på wildsoul? Har ikke lyst og spille på PVP server sant. Arty, du kan få låv til og gi tilbakemelding om det virker. Endret 22. mai 2008 av Tashii^^ Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 funker her også nå. men får ikke logget inn ..får opp noe feilmelding om passord.har vært og registert meg og alt det der.. Lenke til kommentar
Christofer91 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 funker her også nå. men får ikke logget inn ..får opp noe feilmelding om passord.har vært og registert meg og alt det der.. Det lanseres i morgen. Før det kan bare de med EA logge inn. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 så ikke at det har kommet til side to, bare paster det jeg edited in i side 1 "der ja, Tusen takk Bellicus!! Det funker folkens! men jeg har fortsatt problemer med lyden i introdukjsons filmen, lyden hakker altså vet ikke om dere andre har det? men når jeg kommer til loggin skjermen er lyden ordentlig." Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ja da er det bare og vente til i morra.. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 yupp gleder meg skikkelig nå! har fikset alt med account og greier så når jeg kommer hjem i morgen er det bare å sette seg ned å spille i vei Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Kan noen lage en NORSK guide av den ign guiden, skjønte ikke dritten av det de folka snakka om. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) *sukk* Er så forbanna at filene ikke ligger der de skal være. -_- Har faen ikke filene på min data...virker faen ikke slik... Endret 23. mai 2008 av Zeph Fjerna kommentar til fjerna innlegg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har du aktivert å vise systemfiler/skjulte filer Tashii? Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg har problemer med å logge inn, det skjer ofte. Samme om jeg venter til tiden går ut eller ikke, kommer ikke inn uansett. Kan bare komme inn når dette ikke dukker opp. Noen som kan hjelpe? Endret 24. mai 2008 av Skrufgreen Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Fikk det til, var en flinkis som la ut mappa si sånn at vi litt Invalide skulle få fiksa det Mappa er på Side nummer 2 på den guiden som er linka til på Side 1 i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå