lunde1987 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kjøpte meg pc i August eller noko sånt på komplett.no... og då kjøpte eg ett sett med ett tastatur og ei mus Logitech Cordless Mouseman Wheel mus og Cordless Desktop Pro tastatur.. Vel.. problemet er at i det siste (den siste mnd eller 2 cirka) så har musa begynt å svikte... har aldri gjort det før... Den bare slutter å fungere... av og til er det nok med ein restart så fungerer den igjen, men av og til så må eg ta fleire... Som i kveld... har sikkert restarta 10 ganger uten at den fungerer igjen... bruker ikkje driverane til logitech lenger... slutta å bruka dei etter eg fekk råd av ein venn om at dei kanskje lagde trøbbel, men problemet har bare forsatt... Var på lan frå lørdag til onsdag og hadde ingen problemer då... men plutselig i kveld så streika den igjen... Både tastaturet og musa står på samma motakeren, men det er bare musa som ikkje fungerer... plugga i ei gammal mus som fulgte med ein comaq og den fungerte med ein gong... Testa musa i usb porten.. Trur kanskje at det var då probleme starta... men etter eg bytta igjen så har bare problemene forsatt å plaga meg! Trenger sårt hjelp før eg kaste musa ut av vinauga.. er drittlei nå!!! Nei.. eg trenger ikkje å bytte batteri.. er nesten fulle.. og mottakeren står rett atme musa takker for svar Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Ingen som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ingen som har hatt lignende problemer? Har du usb varianten kan det hjelpe å oppdatere driveren til usb, i samme slengen oppdaterer du windows om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå