BadFurDay Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Prøvde å søke, men fant ingenting som ligner på dette problemet jeg har. Kjøpte en ny ps3 fra Elkjøp i dag. Koblet den til så snart jeg var hjemme, tok av plasten på gta og skulle sette det inn i maskinen. Da disken var kommet til det punktet hvorspilleren tar tak i plata og drar den inn gjorde den heller motstand og det kom masse klikkelyder. Hjelp!! Er dette noe som kan fikses på en eller annen måte, eller må jeg dra den med tilbake til Elkjøp i morgen? :\ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har du prøvd å dytte disken litt lenger inn? Du har den sikkert ikke langt nok inne, og da kommer det klikkelyder Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Har du prøvd å dytte disken litt lenger inn? Du har den sikkert ikke langt nok inne, og da kommer det klikkelyder joda, den var langt nok inne... Har prøvd å putte inn spill i en ps3 før. Og jeg prøvde også som du sa, å dytte den lenger inn (så langt inn jeg kunne dytte det med fingrene). Men det skjedde ikke noe. Da ville den ikke spytte ut disken heller, men jeg holdt eject-knappen inne i 10 sekunder, og da kom spillet ut, akkurat slik det normalt skal gjøre, så mekanismen bør jo i grunn funke som den skal. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 joda, den var langt nok inne... Har prøvd å putte inn spill i en ps3 før. Og jeg prøvde også som du sa, å dytte den lenger inn (så langt inn jeg kunne dytte det med fingrene). Men det skjedde ikke noe. Da ville den ikke spytte ut disken heller, men jeg holdt eject-knappen inne i 10 sekunder, og da kom spillet ut, akkurat slik det normalt skal gjøre, så mekanismen bør jo i grunn funke som den skal. Hvis du ikke får den ut igjen må du jo ha fått den inn? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis du ikke får den ut igjen må du jo ha fått den inn? Ja, jeg skreiv jo at jeg gjorde det Og jeg prøvde også som du sa, å dytte den lenger inn (så langt inn jeg kunne dytte det med fingrene). Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men hvis du får dem inn, hva er problemet da? Vil den ikke lese dem? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Nei, den vil ikke lese dem heller :\ Ble kanskje litt dårlig forklart i første post. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har du prøvd om den kan lese DVDer? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, har også prøvd med oppdateringsdisken som følger med konsollen. Uansett hvilken type plate det er så vil den ikke ta inn noe som helst, kommer bare klikkelyder. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da må du nok levere den tilbake til Elkjøp Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Var stygt redd for det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå