Gå til innhold

Tastaturet mitt oppfører seg ikke som det skal

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag oppdaget jeg at tastaturet mitt begynte å oppføre seg helt rart, det første problemet som oppsto var at når jeg skrudde på pcen og skulle trykke inn passordet mitt fikk jeg at det var feil, jeg prøvde ett par ganger til før jeg begynte å irretere meg, etter en god del forsøk kom jeg meg inn, jeg var nødt til å trykke hver enkelt knapp en god del ganger før pcen oppfattet knappen jeg trykket på, når jeg kom inn logget jeg på msn (passord og email var allerede lagret så det eneste jeg trengte å trykke var logg på med musa så var jeg inne, så jeg merket ikke noe her)

Men når jeg skulle begynne å chatte ble det helt forferdelig, når jeg skulle skrive "hei" var jeg nødt til å trykke "h" 10 ganger og når jeg trykket "e" trykket jeg 10 ganger, men det var ikke bokstaven "e" som kom, jeg fikk dette tegnet "€". Problemet har ikke løst seg enda og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, andre bokstaver og tall som forandrer seg er :

2 blir @

3 blir £

4 blir $

e blir €

m blir µ

jeg har prøvd numlock og flere forskjellige tastatur og det virker som det er pcen sin "skyld".

Etter å ha sett hvilke knapper som kommer ut av hvilket tall virker det som om det er knappen : [alt gr] som blir holdt inne, men jeg vet ikke hva problemet er siden jeg har prøvd 3 forskjellige tastatur som virker på andre datamaskiner.

Tusen takk for all hjelp på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...