Gjest Guest_lupus_* Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har alltid lurt på hva en fin figur for gutter er. Jenter er så forskjellige, men det er guttenes meninger også. Så hva er en fin fugur for dere? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 90 - 60 - 90!! Ehm nei...det viktigste for min del er at det passer med tanke på høyde osv. Men litt colaflaske er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jepp! Vi er hardwired til å foretrekke WHR (timeglassformen). Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det meste som ikke er gresskarformet funker for meg. Eller liker jeg pepsi veldig godt. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 36-24-36 Rett og slett et murhus. Åh for en vinnende hånd. Mektig mektig, som bare lar alt henge ut. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det meste som ikke er gresskarformet funker for meg. Eller liker jeg pepsi veldig godt. Pepsi er way better than cola:P Men det blir vel timeglass ja. Hun må ikke være dødstynn heller. Ta f.eks mira Craig, hun er ikke kjempetynn, men fytti for en kropp hun har! Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Etter hvilke jenter jeg liker, liker jeg noe liknende 30-20-20/25. Må ha litt stram og fin kropp og ikke altfor kraftig, helst med litt muskler. Stor mage tiltrekker meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå