Gå til innhold

Skal motiv-male en vegg - forslag?

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg bytter rom med min søster i sommer.

Tenkte jeg skulle slå på stortromma å male ett skikkelig fresht motiv på den ene veggen(2,1 m høy og 2,5 m lang og er helt plane) og kanskje noen småmotiver på de andre veggene.

Kom på løvemotivet i musikkvideoen til

Mario - You should let me love U (http://youtube.com/watch?v=XfbBEAuARfk , du ser motivet første gang på 2.26)

Dette er selvsagt ALT for vanskelig, men en enklere versjon kanskje.

Er interessert i forslag fra dere, enten i ord eller bilde, om hvordan veggen på 210x250 bør males.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den løven så da ikke så vanskelig ut!

Mitt forslag er å finne ett eller flere bilder du ønsker, for deretter å få de skrevet ut på overhead-ark. Få lånt/leid en overhead og mal etter strekene. Fungerer utmerket!

Man trenger ikke være en dyktig maler engang :D

Forslag til andre motiver tror jeg få kan hjelpe deg med. Vi har alle en særegen smak, så mine mørke goth-aktige bilder vil kanskje vekke avsky hos deg.

Søk etter stikkord på hva du er ute etter på f.eks Google bildesøk. Det var en del tøffe etter et søk på "lion sketch"

Lykke til!

Mvh Luze

Lenke til kommentar
Den løven så da ikke så vanskelig ut!

Mitt forslag er å finne ett eller flere bilder du ønsker, for deretter å få de skrevet ut på overhead-ark. Få lånt/leid en overhead og mal etter strekene. Fungerer utmerket!

Man trenger ikke være en dyktig maler engang :D

Forslag til andre motiver tror jeg få kan hjelpe deg med. Vi har alle en særegen smak, så mine mørke goth-aktige bilder vil kanskje vekke avsky hos deg.

Søk etter stikkord på hva du er ute etter på f.eks Google bildesøk. Det var en del tøffe etter et søk på "lion sketch"

Lykke til!

Mvh Luze

Må da være enklere å bruke en prosjektor, lettere å få lånt, også da flere har det enn overhead..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Malte veggen til guttungen min i fjor høst med hjelp fra en kompis av meg. Syntes det ble bra :)

post-53677-1214782156_thumb.jpg

Anbefaler bruk av PC og prosjektor da dette hjelper deg veldig med å sketsje opp tegningen opp på veggen ;)

Alt er mulig, man bare bruker litt lengre tid enn antatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...