Toska92 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det har seg slik at jeg bytter rom med min søster i sommer. Tenkte jeg skulle slå på stortromma å male ett skikkelig fresht motiv på den ene veggen(2,1 m høy og 2,5 m lang og er helt plane) og kanskje noen småmotiver på de andre veggene. Kom på løvemotivet i musikkvideoen til Mario - You should let me love U (http://youtube.com/watch?v=XfbBEAuARfk , du ser motivet første gang på 2.26) Dette er selvsagt ALT for vanskelig, men en enklere versjon kanskje. Er interessert i forslag fra dere, enten i ord eller bilde, om hvordan veggen på 210x250 bør males. Endret 22. mai 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Den løven så da ikke så vanskelig ut! Mitt forslag er å finne ett eller flere bilder du ønsker, for deretter å få de skrevet ut på overhead-ark. Få lånt/leid en overhead og mal etter strekene. Fungerer utmerket! Man trenger ikke være en dyktig maler engang Forslag til andre motiver tror jeg få kan hjelpe deg med. Vi har alle en særegen smak, så mine mørke goth-aktige bilder vil kanskje vekke avsky hos deg. Søk etter stikkord på hva du er ute etter på f.eks Google bildesøk. Det var en del tøffe etter et søk på "lion sketch" Lykke til! Mvh Luze Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei du. Vil bare poste min vegg her, for inspirasjon. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Takker deluze for informativt svar. Om andre vil poste bilder som inspirasjon er de hjertlig velkomne. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 http://www.pixelguerilla.org/dott/ denne er jeg en stor fan av Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Den var flott:P Kanskje ett gaming-relatert motiv hadde vært noe:) Lenke til kommentar
Kliss Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Den løven så da ikke så vanskelig ut!Mitt forslag er å finne ett eller flere bilder du ønsker, for deretter å få de skrevet ut på overhead-ark. Få lånt/leid en overhead og mal etter strekene. Fungerer utmerket! Man trenger ikke være en dyktig maler engang Forslag til andre motiver tror jeg få kan hjelpe deg med. Vi har alle en særegen smak, så mine mørke goth-aktige bilder vil kanskje vekke avsky hos deg. Søk etter stikkord på hva du er ute etter på f.eks Google bildesøk. Det var en del tøffe etter et søk på "lion sketch" Lykke til! Mvh Luze Må da være enklere å bruke en prosjektor, lettere å få lånt, også da flere har det enn overhead.. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Må da være enklere å bruke en prosjektor, lettere å få lånt, også da flere har det enn overhead.. Hehe, sant nok! Er vel bare jeg som daglig erger meg over all denne forbaska teknologien Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://www.pixelguerilla.org/dott/ denne er jeg en stor fan av Genialt! ..Og litt sykt.. Lenke til kommentar
jan89 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://www.pixelguerilla.org/dott/ denne er jeg en stor fan av fantastisk! resten av leiligheten var ikke så verst heller Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) edit: omg jeg feilposta veldig sorry. Endret 8. juni 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvis jeg var deg så ville jeg ha noe sånn 70 talls hippie greier. Hvis noen her ser på det, så tenkte jeg noe sånn som det Jackie malte på veggen til Donna i sesong 6 Teehee. Lenke til kommentar
empty80 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Malte veggen til guttungen min i fjor høst med hjelp fra en kompis av meg. Syntes det ble bra Anbefaler bruk av PC og prosjektor da dette hjelper deg veldig med å sketsje opp tegningen opp på veggen Alt er mulig, man bare bruker litt lengre tid enn antatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå