duppsko Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Sitter her med Collectors Edition. Skal skrive inn key'en som står bakpå manualen på register.ageofconan.com, men får bare opp "No offer found for given key" når jeg skriver det i Upgrade subscription. Hjelp Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har samme problem her. Men serverne er kansje ikke åpne enda så det er derfor det er sånn? Har lagd meg account og greier men hvis jeg prøver å logge inn i spillet så spretter det bare opp "Autchentication failure" Satser på at dette ordner seg i natt ^^ Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har samme problem her. Men serverne er kansje ikke åpne enda så det er derfor det er sånn? Har lagd meg account og greier men hvis jeg prøver å logge inn i spillet så spretter det bare opp "Autchentication failure" Satser på at dette ordner seg i natt ^^ Dokk har nok ikke samme problem problemet hans er vel at han ikke får llagd seg account, mens ditt problem varer frem til midnatt Høres rart ut duppskoen, virker nesten som om keyen din ikke fungerer Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Ser ut som andre har samme problem. Noen mener de som har Early Access ikke kan registrere keyen på manualen ennå. Håper det stemmer. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er jo et felt helt øverst på konto-siden din som har med early access å gjøre. Kanskje du skal skrive inn aoc cd-keyen din der også når du har early access? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Har samme problem her. Men serverne er kansje ikke åpne enda så det er derfor det er sånn? Har lagd meg account og greier men hvis jeg prøver å logge inn i spillet så spretter det bare opp "Autchentication failure" Satser på at dette ordner seg i natt ^^ Dokk har nok ikke samme problem problemet hans er vel at han ikke får llagd seg account, mens ditt problem varer frem til midnatt Høres rart ut duppskoen, virker nesten som om keyen din ikke fungerer Å ja. Så han får altså ikke aktivert den cd key'n å lagd seg konto i det hele tatt? Jeg fikk aktivert min å lagd meg konto å nå står dette på siden: "Use a key to upgrade your Early Access account to a full account. If you registered before the launch day and did not get into Early Access also choose this option to reactivate your account. Enter you key in the box below, and then choose the Upgrade Subscription option after submitting." Hvis jeg da taster inn cd keyen min for å reaktivere så kommer den feilmeldingen som trådstarter har Trodde det var dette han mente jeg For dette skal vel funke når serverne åpner? Endret 22. mai 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jupp, samme feilmelding her. Men siden min ser annerledes ut. Står også fremdeles link til å laste ned Early access. Se bildet Endret 22. mai 2008 av duppskoen Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ser ut som det bare er å ringe customer support? Skulle ikke være noe problem siden det sikkert er noen der nede som kan norsk;) Endret 22. mai 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser ut som det bare er å ringe customer support? Skulle ikke være noe problem siden det sikkert er noen der nede som kan norsk;) Tipper at det ikke er bare-bare å komme gjennom på telefon til funcom akkurat nå. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ringte inn i dag, de nekter å hjelpe deg utenom mail support når det gjelder account support Lenke til kommentar
AoC_Fan100 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skriv key`en i der det står: Use a key to add a prepaid card, upgrade a subscription or create a subscription. da går det det var det jeg gjorde så nå står det på mine produkter: Age of Conan Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Skriv key`en i der det står: Use a key to add a prepaid card, upgrade a subscription or create a subscription.da går det det var det jeg gjorde så nå står det på mine produkter: Age of Conan Står Age of Conan på min også, men det kan være pga EA. Står ikke de andre CE items'ene... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har gjort det, men for meg står det kun war mammoth Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har gjort det, men for meg står det kun war mammoth Står mammoth på meg også. Regner med CE items kommer når vi skriver inn CD-key. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 betyr dette at jeg har hele pakken? (har ikke early access) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg har gjort det, men for meg står det kun war mammoth Står mammoth på meg også. Regner med CE items kommer når vi skriver inn CD-key. Får satse på det ja Og ja Silentspy, du kan vel ikke akkurat få så mye mer nå. Er vel kun det beltet som CE-pakka gir som mangler. Endret 22. mai 2008 av bandreas Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Her er innholdet mitt, og her er hva som kommer opp når jeg tar update subscription med CE keyen. Lenke til kommentar
AoC_Fan100 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) jeg hadde det samme problemet at det sto at key`en ikke funker men så tastet jeg inn key`en in der jeg sa i sta så kom det opp this key has given you access to Age of conan du you want to update? så svar yes så kommer age of conan på produkt lista de Endret 22. mai 2008 av AoC_Fan100 Lenke til kommentar
AoC_Fan100 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 betyr dette at jeg har hele pakken? (har ikke early access) sån ser en full konto ut akkurat som min Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 jeg hadde det samme problemet at det sto at key`en ikke funker men så tastet jeg inn key`en in der jeg sa i sta så kom det opp this key has given you access to Age of conan du you want to update? så svar yes så kommer age of conan på produkt lista de Men da er det på en måte riktig hos meg da, siden det står at eg har Age of Conan. Får heller prøve key'en igjen når EA er ferdig og se om jeg får CE tinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå