Kheiron89 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har en litt små gamel PC som jeg skal instalere XP på. Jeg har formatert den flere ganger før uten noe problem men nå så har jeg mistet denne floppy disketten med driverene for å finne harddisken. Jeg har lastet ned uttalige drivere og overført de på floppy'en, men den finner aldri harddisken. Det som er rart er at nå som jeg sitter på PCen så finner den disken hele tiden med denne XPen som er instalert, så det er liksom ikke noen koblingsfeil heller.. (Hovedkort: MSI K8T Neo2) I bildet så har jeg ringet rundt der Sata kabelen er plasert. http://img513.imageshack.us/my.php?image=lolxp2.jpg Noen forslag? Takk i forkant Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gå til fabrikantens nettside og let etter driver. Last ned, unzip til diskett og boot opp igjen. Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har prøvd med alle sammen som er der. Men det har ikke funket det heller.. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jaha. Det hørtes ille ut. Ringt support på f.eks komplett? Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Det var jo en idee. Skal prøve. Takk =) Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Null stres. Funker det ikke da heller, kan du plassere om kablene på hovedkoret, slik at SATA'disken blir alt annet enn hva den er nå. Høres merkelig ut, men slik problemsøking har en tendens til å virke. Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hmmm, komplett er stengt. Men jeg har også prøvd å bytte om på de forskjellige inntakene på hovedkortet. Det funket heller ikke. Dette er veldig merkelig. Men det er jo tydeligvis ikke noe deffekt heller, siden jeg kan boote den opp normalt og komme rett inn på windows? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Den ække defekt nei. Edit: Sender deg et PM Endret 22. mai 2008 av haggbard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå