Zeph Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ettersom jeg har stor erfaring med dårlige gitarer til GH3 tviler jeg på at instrumentene til GH: WT blir noe bedre. Jeg tror også at det er mer feil på instrumentene til GH3 enn det er til RB. GH: WT kommer helt sikkert til å slite med DLC, og RB2 kommer nok med nye supre instrumenter Alt du veit! Så praktisk! Kvifor tvilar du på at instrumentene ikkje blir betre? Activision har tapt store pengar på dårlege instrumenter eg trur gitaren blir langt betre. Trommene får me ta når spelet kjem ut. Kva argument er det forresten? "Ettersom jeg har stor erfaring med dårlige gitarer til GH3 tviler jeg på at instrumentene til GH: WT blir noe bedre." Lite logikk ute og går for meg. Om det kjem eit nytt GH-spel til gitar, trommer og bass i staden for masse DLC så føretrekk eg den måten. Endret 6. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det jeg er mest nysgjerrig på, er når de klarer å få pusha ut disse spillene på det norske markedet. Blir det US som blir prioritert først igjen, med Europa diltende etter? For ikke snakke om Australia. De får jo Rock Band 1 til jul! Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ettersom jeg har stor erfaring med dårlige gitarer til GH3 tviler jeg på at instrumentene til GH: WT blir noe bedre. Jeg tror også at det er mer feil på instrumentene til GH3 enn det er til RB. GH: WT kommer helt sikkert til å slite med DLC, og RB2 kommer nok med nye supre instrumenter Alt du veit! Så praktisk! Kvifor tvilar du på at instrumentene ikkje blir betre? Activision har tapt store pengar på dårlege instrumenter eg trur gitaren blir langt betre. Trommene får me ta når spelet kjem ut. Kva argument er det forresten? "Ettersom jeg har stor erfaring med dårlige gitarer til GH3 tviler jeg på at instrumentene til GH: WT blir noe bedre." Lite logikk ute og går for meg. Om det kjem eit nytt GH-spel til gitar, trommer og bass i staden for masse DLC så føretrekk eg den måten. Vi får vente og se . Alle har forskjellige meninger. Vi vet jo allerede at Harmonix kan lage gode instrumenter (sånn som vi allerede har sett i GH1 og 2). Siden det sies at de slet en del med RB gitaren, så er det jo en stor mulighet for at de blir forbedret når de kommer hit. Neversoft og de tullingene der har bevist mye tull med sin GH3 gitar, jeg har mine tvil, men så klart, de kan jo alltids forbedre seg. Vi får vente og se . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Det jeg er mest nysgjerrig på, er når de klarer å få pusha ut disse spillene på det norske markedet. Blir det US som blir prioritert først igjen, med Europa diltende etter? For ikke snakke om Australia. De får jo Rock Band 1 til jul! GH3 kom ut 1 månad etter USA her i Europa, så eg antar det ikkje vil bli noko problem med GH:WT. Harmonix imponerer ikkje med Rock Band-utgivelsen. Det har endå ikkje kome her til lands og RB2 er på vei. Siden det sies at de slet en del med RB gitaren, så er det jo en stor mulighet for at de blir forbedret når de kommer hit. Neversoft og de tullingene der har bevist mye tull med sin GH3 gitar, jeg har mine tvil, men så klart, de kan jo alltids forbedre seg. Hehe, snakk om selektiv oppfattelse. "GH3-gitarene har hatt mykje tull, så det blir sikkert det same med GH:WT" "RB-gitarene har hatt mykje tull, så det blir sikkert forbetra til neste versjon" Ikkje noko grunn til å krangle, eg er ikkje noko GH-fantast, men synest enkelte skryter uhemma av Rock Band og feier bort alle negative ord som blir skrive om spelet. Eg har sikta meg inn på GH:WT, ein veit ikkje før det kjem, men har meir tru på det enn RB for augeblikket. No er riktignok RB2 og på vei, så time will show. Noko som taler mot RB sin sak er at det ikkje finnes her i landet. Eg har ikkje så veldig lyst å kjøpe frå USA og miste reklamasjonsrett og mogelegheiten til å returnere mangelfulle instrumenter, noko som desverre er litt for utbreitt i denne sjangeren. Å kjøpe på Elkjøp, Platekompaniet eller liknande er meir interessant, så slepp eg å tulle med å returnere via post til nettbutikkar. Endret 6. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 GH3 kom ut 1 månad etter USA her i Europa, så eg antar det ikkje vil bli noko problem med GH:WT. Harmonix imponerer ikkje med Rock Band-utgivelsen. Det har endå ikkje kome her til lands og RB2 er på vei. Jeg tror noe av grunnen til forsinkelsen på Rock Band er fordi de har problemer med å produsere nok av instrumentene. På GH3 er ikke det et like stort problem, siden det bare er ett instrument å lage. Og hvis de planlegger litt bedre på GH4 enn RB, kan det være vi får spillet tidlig. Er det lov å håpe på før jul? Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Poenget med gitarene var jo bare at Harmonix har laget bra gitarer før, men jeg håper jo så klart at både GH: WT og RB2 får brae og brukbare instrumenter. Minuset er bare at jeg ikke har penger til både GH: WT og RB. Så da er det nok sangene som teller mest. Ja det er veldig dumt at Rock Band ikke har kommet ut i Europa og resten av verden enda. Skammelig. Får håpe World Tour utgis så og si samtidig over hele verden, og ikke i USA et år før de andre... Noen butikker å anbefale å bestille i fra? Siden du nevner det? Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 GH3 kom ut 1 månad etter USA her i Europa, så eg antar det ikkje vil bli noko problem med GH:WT. Harmonix imponerer ikkje med Rock Band-utgivelsen. Det har endå ikkje kome her til lands og RB2 er på vei. Jeg tror noe av grunnen til forsinkelsen på Rock Band er fordi de har problemer med å produsere nok av instrumentene. På GH3 er ikke det et like stort problem, siden det bare er ett instrument å lage. Og hvis de planlegger litt bedre på GH4 enn RB, kan det være vi får spillet tidlig. Er det lov å håpe på før jul? Ja de bruker lang tid på produseringen. Litt for lang tid spør du meg Jeg tror begge spillene kommer hit før jul egentlig. Håper iallefall det. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Slik det ser ut nå, kjøper jeg GH4 på Elkjøp på releasedagen. Men vi får se når GH4 og RB2 har åpenbart seg på E3, så kanskje vi kan se hvem som blir kulest. Endret 6. juli 2008 av Tjohei Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Slik det ser ut nå, kjøper jeg GH4 på Elkjøp på releasedagen. Men vi får se når GH4 og RB2 har åpenbart seg på E3, så kanskje vi kan se hvem som blir kulest. Hehe ja da må de virkelig vise seg Når er E3 messa i år? Jeg skal satse på å bestille enten GH: WT eller RB1 i god tid før utgivelsen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Skal vi diskutere instrumenter er GH3 litt morsomt. Hadde GH2 på xbox360 og bruker fortsatt gitaren fra tid til annen til PC uten problem. Hadde GH3 på xbox360, men sluttet å bruke gitaren etter bare noen få dager da den var utrolig dårlig laget. Halsen er altfor løs, så den røde knappen fungerer svært sjelden. Kjøpte GH3 til Wii rett etter jul siden xboxen streiket igjen, og den gitaren har fungert helt fint hele tiden. Spilte gjennom karrieren (igjen) i GH: Aerosmith på Wii senest idag med gitaren til GH3 uten å få noe som helst problemer. Bare nevner det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Får du ein gitar som ikkje fungere så bytter du den. Eg har bytta to. Forstår meg ikkje på dei som aksepterer at gitaren ikkje fungerer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvem sier jeg ikke bytta? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Forstår meg ikkje på dei som aksepterer at gitaren ikkje fungerer. Det gjeld dei som ikkje bytta. Sidan du bytta er du ikkje ein av dei. Endret 7. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja det er ikke noe gøy å spille med en gitar som er defekt Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som vet hvordan muligheten er for å skaffe ION Drum Rocker til xbox 360? Og om/når d evnt. blir lansert i Norge? Det er lansert i USA, men er ikke sikker på om settet er sonefritt.. Virker som et solid og bra sett! Ser d ligger på amazon.com med en prislapp på 300 dollar + frakt + tollavgift. Ligger også en del klipp på youtube, ta en titt så forvinner nok interessen for RB2 og GH4 drumset.. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Får du ein gitar som ikkje fungere så bytter du den. Eg har bytta to. Forstår meg ikkje på dei som aksepterer at gitaren ikkje fungerer. Det bekrefter jo bare at GH3 gitaren suger ræv... Når du må bytte to ganger for å få et fungerende instrument, er det jo ikke kvalitet vi snakker om... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er eg heilt enig i, men om ein først får ein fungerande gitar eller fikser ein så er det ein kjempemessig gitar. Lenke til kommentar
ftriger Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er eg heilt enig i, men om ein først får ein fungerande gitar eller fikser ein så er det ein kjempemessig gitar. Har ion tromme sett jeg fikk i dag bestilt på nett hehe funker fint enda Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) *slettet* Angående spørsmålet til trådstarter, må jeg si Rock Band 2. Låtutvalget er diggbart (Battery <33), modusene er kule, bandfølelsen er perfekt, designet er stilfullt, "chartinga" av sanger er bedre, osv. Endret 15. desember 2008 av H-H-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå