Gå til innhold

Rock Band eller GH4?

vlomp

Anbefalte innlegg

Ser at det er tilbud på amazon.com nå,men de shipper bare til usa,men flere har jo kjøpt derifra,det står det:Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.

Spørsmålet mitt er kan jeg kjøpe det derifra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy så dyrt det er med DLC til RB og GH3. 15,- per låt, 11 om du kjøper track pack til RB, 16 uansett til GH3.

GH:WT skal i følge ryktene ha 85 låter, om ein kjøper spelet utan insturmenter blir det 6-7,- kroner per låt. Kvifor alle skal ha så mykje DLC forstår eg ikkje når det er dobbelt så dyrt som eit nytt spel. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
eg kjøpe dlc når det er fra band eg liker. då kan det vera verdt det.

Me too, jeg har over 1 gb med nedlastbare sanger til RB:D

Lenke til kommentar

Som stor Rock Band fan, og eier av spillet, synes jeg selvfølgelig Det er drit fett, men GH4 blir nok bedre. Rett og slett..

Men jeg vet virkelig ikke hva jeg gjør..

Vurderer å BARE kjøpe Spillet, og spille med GH3 gitaren min, ELLER kjøpe spillet og trommene.

HELP ME! :cry:

Lenke til kommentar
Som stor Rock Band fan, og eier av spillet, synes jeg selvfølgelig Det er drit fett, men GH4 blir nok bedre. Rett og slett..

Vurderer å BARE kjøpe Spillet, og spille med GH3 gitaren min, ELLER kjøpe spillet og trommene.

Hadde eg vore deg ville eg kjøpt spelet først, utan instrument og sett på omtaler og brukarerfaringar etter kvart om du vil kjøpe trommer.

Eg har ikkje kjøpt RB, ikkje heilt sikker på om eg kjem til å gjere det heller når det kjem til Norge, blir nok i så fall kun spelet så eg kan bruke GH3-gitaren. GH:4 kjem eg nok til å forhandsbestille, har tru på at det blir bra. Gitaren er nok i beste fall betre enn GH3-gitaren, neppe dårlegare. Det som er mest spanande er om trommene held mål.

Lenke til kommentar

Du må jo også tenke litt økonomisk da :p men det hadde ikke vært ille om RB trommene hadde funka på GH: WT, men det er jo veldig usannsynlig tenker jeg...

Lenke til kommentar

Du må jo også tenke litt økonomisk da :p men det hadde ikke vært ille om RB trommene hadde funka på GH: WT, men det er jo veldig usannsynlig tenker jeg...

RB trommene fungerer Nok IKKE på Gh4, med tanke på at GH har flere trommer å spille på og vil derfor ikke fungere.

Tenker økonomisk og plass om jeg skal kjøpe GH-trommene... Hmm...

Og Spillet i seg selv er nok bedre..

Lenke til kommentar

Har du penger nok til trommene, så kjøp de :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skjønner ikke hvorfor alle sammen skal klage på RB-gitaren :S. Jeg prøvde den i går, hos en venn, og må si at jeg er meget fornøyd. Uvant å bruke den riktignok, men mye bedre når man har vendt seg til den. Ingen lyd når man strummer en gang :)

MYYYE bedre enn GH3 gitaren :p. Men det er jo smak og behag...

Sangene var også veldig varierte. Noen var jo sykt vanskelige! :O

spesielt Thraser. Men jeg synes spillet var drit bra, og trommene eier! :D

Gleder meg sykt mye til å skaffe dette spillet selv :D

Endret av Dav1D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Om man ser bort i fra at jeg alt har Rock Band, og ikke er spesiellt hypp på det å måtte kjøpe nye instrumenter for å spille Guitar Hero: World Tour, så ville jeg trolig uansett gått for Rock Band over GH:WT. Slik det ser ut, så kan det jo virke som om det ikke blir noe alternativ, da EA/MTV har somlet i det uendelige for å få spillet lansert her til lands, og GH:WT trolig kommer før Rock Band kommer ut i Norge.

Uansett, jeg drar frem en viktig grunn til å velge Rock Band over Guitar Hero: World Tour:

Harmonix har vært svært flinke med DLC, og kommer med nye sanger hver uke, mens Neversoft i stor grad har etterlatt GH3 og i stedet kommet ut med GH: Aerosmith og har GH: Metallica under utvikling. I tillegg koster sangene 160MSP til RB mot GH3 med 200MSP pr. sang.

I tillegg har jeg heller ikke tilgitt Neversoft for at de klarte å få GH3 til tider (som regel når man spiller co-op, masse noter på skjermen og man aktiverer star power) og ikke minst å ødelegge Tony Hawk's Project 8 med bedriten framerate.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Uansett, jeg drar frem en viktig grunn til å velge Rock Band over Guitar Hero: World Tour:

Harmonix har vært svært flinke med DLC, og kommer med nye sanger hver uke, mens Neversoft i stor grad har etterlatt GH3 og i stedet kommet ut med GH: Aerosmith og har GH: Metallica under utvikling. I tillegg koster sangene 160MSP til RB mot GH3 med 200MSP pr. sang.

I tillegg har jeg heller ikke tilgitt Neversoft for at de klarte å få GH3 til tider (som regel når man spiller co-op, masse noter på skjermen og man aktiverer star power) og ikke minst å ødelegge Tony Hawk's Project 8 med bedriten framerate.

Om GH3 har 85 låter som det ryktes vil det bli 7,- per låt i spelet, mot 12-13 i RB, litt avhengig av om du kjøper pakke eller ei.

Eg vil heller ha GH:M enn ein masse, dyr DLC til GH3.

RB har store problemer med instrumentene. No veit me ikkje korleis det går med GH:WT-instrumentene endå, men GH:A-gitaren skal visstnok være betre, så det er håp for GH:WT.

Dårleg framerate har eg aldri vore borti, det er kanskje forskjellig alt etter kva TV og konsoll ein har.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ettersom jeg har stor erfaring med dårlige gitarer til GH3 tviler jeg på at instrumentene til GH: WT blir noe bedre. Jeg tror også at det er mer feil på instrumentene til GH3 enn det er til RB.

GH: WT kommer helt sikkert til å slite med DLC, og RB2 kommer nok med nye supre instrumenter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...