Gå til innhold

Rock Band eller GH4?


vlomp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste som er dumt med GH4 er vel at det blir akkurat like dårlig med dlc som til GH3 . Lydkvaliteten i Rockband er forresten mye bedre enn i GH2 og GH3

 

 

ENIG!

 

Men, GH er GH... Bedre å spille gitar på, bedre gitar for den saks skyld osv..

Lenke til kommentar
Men, GH er GH... Bedre å spille gitar på, bedre gitar for den saks skyld osv..

faktisk så synes jeg at RB guitaren er mye bedre en GH guitaren. gh guitaren kjennes mer hul inni og knappene virker ikke like bra som fret knappene på rock band guitaren. rock band guitaren har jo også mere funksjoner enn GH guitaren, i og med at man kan forandre på åssen guitar spillinga skal høres ut med rb guitaren. også kan man spille nederst på guitar nakken som er RÅFETT :D

Lenke til kommentar
Eneste som er dumt med GH4 er vel at det blir akkurat like dårlig med dlc som til GH3 . Lydkvaliteten i Rockband er forresten mye bedre enn i GH2 og GH3

Det var ein kjapp forhåndsdømming...:roll:

 

Lydkvaliteten på GH3 er betre enn GH2, RB har eg endå ikkje prøvd. Finnes det kjelder til at RB har betre?

 

GH3 har kanskje litt mindre DLC enn RB, men låtene som er gitt ut er knallbra, men enkelte unntak.

Lenke til kommentar

Liker ikke GH3 gitaren heller. Synes knappene er alt for harde og trykke på og gitaren registrerer ikke at jeg trykker på den, så jeg treffer ikke hammerons og pulloffsene på spillet. Har også flere kompiser som har akkurat samme problemet.

 

Synes også at notene på spillet er alt for rotete og det er irriterende at man må strumme midt i hammerons og pulloffs rekkene.

 

Håper RB gitaren er bra :)

Lenke til kommentar
Liker ikke GH3 gitaren heller. Synes knappene er alt for harde og trykke på og gitaren registrerer ikke at jeg trykker på den, så jeg treffer ikke hammerons og pulloffsene på spillet. Har også flere kompiser som har akkurat samme problemet.

 

Synes også at notene på spillet er alt for rotete og det er irriterende at man må strumme midt i hammerons og pulloffs rekkene.

 

Håper RB gitaren er bra :)

RB-gitaren er nok diverre dårlegare enn GH. Om du har ein GH-gitar som ikkje fungerer må du levere den inn igjen. Det er eit kjent problem med dei gitarene. Det varierer litt alt etter kvar konsoll det er snakk om. PS3-gitaren er meir utsatt for latencyproblemer, mens X360 har ein god del kopier med dårleg kontakt på overgangsbrettet frå kassen til halsen. Du kan og få ein gitar med overfølsom vippefunksjon. Eg har bytta to GH3-gitarer til X360. No har eg ein som er overfølsom på vippefunksjonen, men begge to har riktig respons på knappene, alle fungerer som dei skal.

Håper RB gitaren er bra :)

Beklager å skuffe deg, men RB gitaren er El Crappy Deluxe. Plast, plast og atter plast.

Finnes det spelutstyr i noko anna enn plast? Problemet er ikkje at gitaren er i plast, den er dårleg laga. GH-gitarene er stort sett kun i plast, med enkelte unntak. Trur staget som strummeknappen ligger på er i metall. No er det riktignok problemer med GH-gitarene og, men det er pga. dårleg design, ikkje plasten. Det er gummiknappene under plastknappene som utgjer følsomheten og responsen på knappene. Problemene med GH-gitarene er elektroniske feil og dårleg kontakt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
her er rock band på lager. er dette importert eller?

 

er nok importert, hvis du skal ha det (hvis du ikke allerede har fått det, husker dårlig) burde du bestille fort.. 1 på lager:)

Lenke til kommentar

Synd det skal være så mye tull med alt dette. GH3 gitaren min kjøpte jeg i november så det hjelper nok lite først nå og komme og levere den tilbake :(

men det er jo min egen feil da.

 

Men det er jo andre produsenter som lager gitarer til spillene også?

Endret av Dav1D
Lenke til kommentar

Som den Guitar Hero fanen jeg er vil jeg råde deg til å kjøpe gh4. Men du burde kanskje vente litt å se på prisforskjell.Det er i hvertfall det jeg gjør. Det kommer så veldig ann på hvilke bevoh du har. Om du har mange venner du eventuelt kunne ha spilt rock band med, eller om du bare har en kompis du henger mye med.

Lenke til kommentar
Woho! greide nettop High grass and low tides eller hva den heter av Outlaw, 4 forsøk:)

 

Nå blir det jakting på achievemts:)

hadde du på expert eller for det ville vært helt sinnsykt!!! jeg har hatt RB i noen uker nå og har enda ikke klart den jævla sangen :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Woho! greide nettop High grass and low tides eller hva den heter av Outlaw, 4 forsøk:)

 

Nå blir det jakting på achievemts:)

hadde du på expert eller for det ville vært helt sinnsykt!!! jeg har hatt RB i noen uker nå og har enda ikke klart den jævla sangen :p

 

Joa, greide på expert;)

 

Til Zeph, GH3 er mye vanskeligere på gitar enn rock band, jeg mangler bare 5 stjerner på Run to the hills og Green grass and high tides på expert, men trommene derritmot...

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...