magnusalex Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Vil bare si, etter en helg med intens Rock Band spilling: DETTE ER KULT! 3 hovne fingre, 4 vannblemmer og krampe i armen overlever man. Kult var det alikevel. Men én ting irriterer meg. "Outlaws - Green Grass & High Tides" er som den kinesiske mur for min del. Eneste sangen jeg har igjen i solo-gitar career på Expert, men den får jeg ikke til. Feiler på 85% +/- hver gang. Endret 2. juni 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vil bare si, etter en helg med intens Rock Band spilling: DETTE ER KULT! 3 hovne fingre, 4 vannblemmer og krampe i armen overlever man. Kult var det alikevel. Men én ting irriterer meg. "Outlaws - Green Grass & High Tides" er som den kinesiske mur for min del. Eneste sangen jeg har igjen i solo-gitar career på Expert, men den får jeg ikke til. Feiler på 85% +/- hver gang. det var stilig sang:P gleder meg enda mer! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vil bare si, etter en helg med intens Rock Band spilling: DETTE ER KULT! 3 hovne fingre, 4 vannblemmer og krampe i armen overlever man. Kult var det alikevel. Men én ting irriterer meg. "Outlaws - Green Grass & High Tides" er som den kinesiske mur for min del. Eneste sangen jeg har igjen i solo-gitar career på Expert, men den får jeg ikke til. Feiler på 85% +/- hver gang. Føler meg som deg! Krampe i høyre fot, 2 vannblemmer osv osv! HAHA! :D Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 kan gitaren t rock band brukast t gh3? og kossen e gitaren i gh3 sammenligna med den i rb? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 har bare spilt RB jeg, så jeg vet ikke, men GH 3-gitaren er MYE bedre og føles deiligere i hendene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Passer utmerket, det var mykje uhemma skryt av RB-gitaren som såg så fantastisk ut før release. Det viser seg jo at den ikkje leverte varene. Passar fint for meg med to X360-gitarer som funker på RB. Lenke til kommentar
lavard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er dette ute alt? Merkelig lite oppstyr rundt det synes jeg. Sikkert fordi det bare er ute på 360. Blir nok mer når PS3 versjonen kommer. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er dette ute alt? Merkelig lite oppstyr rundt det synes jeg. Sikkert fordi det bare er ute på 360. Blir nok mer når PS3 versjonen kommer. Nei det er ikke ute i Norge enda, det er bare noen som har importert spillet hit. Spillet kommer ut i høst. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 eg har tenkt å bare kjøpa rock band-spelet og bruka gitaren fra gh3. kor e spelet billigast? såg at d kosta £39,99 på amazon.co.uk, men e alltid kjekt å spara litt der ein kan Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 jeg fikk spillet mitt i dag, og må bare si at det er helt jævlig fett jeg har prøvd alle instrumentene, guitar, trommesett, og mic. det er så sinnsykt kult at det er ikke mulig!! akkuratt som jeg håpte. og det ER verdt penga Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Min MIC fungerer ikke.... :S Kobler til direkte i XBOX, står fortsatt connect.. Prøvd via HUB`en som btw suger som faen.. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 eg leste et intervju av ein talsmann for rb i uk. han sa at micen i headsettet konne brukast i rb. stemme d? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det bare meg eller er kvaliteten på utstyret som følger med skremmende varierende? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Trur eg ventar til RB kjem til landet, £40 frå Play blir jo oppi 600,- med moms og gebyr. Har det ikkje travelt, men byrjar å bli litt utolmodig. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vil bare si, etter en helg med intens Rock Band spilling: DETTE ER KULT! 3 hovne fingre, 4 vannblemmer og krampe i armen overlever man. Kult var det alikevel. Men én ting irriterer meg. "Outlaws - Green Grass & High Tides" er som den kinesiske mur for min del. Eneste sangen jeg har igjen i solo-gitar career på Expert, men den får jeg ikke til. Feiler på 85% +/- hver gang. Prøv å bruk overdrive i første rekke med YRGR-YRGR , så overlever man fint til du kan klare å whammye inn en ny starpower rett etter. da klarer du resten. Sliter du på siste triplets så bare alt strum så fort du klarer mens du sklir opp og ned. pleier å funke der. Lykke til:P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 men dere som har fått spillet, har dere fått det rett i posten, eller lapp fra posten om at dere kan hente den? Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Min MIC fungerer ikke.... :SKobler til direkte i XBOX, står fortsatt connect.. Prøvd via HUB`en som btw suger som faen.. hvis du ikke får til microfonen så er det ikke så rart, hvis du bare kobler den inn alene. det du må gjøre er at du kobler inn miccen først, så skrur du på (eller kobler til, hvis den ikke er trådløs) en vanlig xbox kontroll og så styre deg inn på hvilken sang du skal ha, for så å synge i vei det står også her men dere som har fått spillet, har dere fått det rett i posten, eller lapp fra posten om at dere kan hente den? man får lapp i posten om at man kan hente den. det fikk i hvertfall jeg Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Prøv å bruk overdrive i første rekke med YRGR-YRGR , så overlever man fint til du kan klare å whammye inn en ny starpower rett etter. da klarer du resten. Sliter du på siste triplets så bare alt strum så fort du klarer mens du sklir opp og ned. pleier å funke der. Lykke til:P Takk, det skal jeg prøve! Er noe irriterende lengde på sangen også. Siden jeg feiler mot slutten, og sangen er nesten 10 min lang skal det ikke mange forsøkene til før jeg blir lei. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men jeg bare spør: Når kommer munnspill, fiolin og harpe?! Der stjal du spøken ut av hodet mitt! Når kommer Munnharpe-Hero? Personlig digger jeg Guitar Hero-serien og Rock Band er drit fett! Jeg kjøper bare spillet (selve platen) når det kommer ut. Har GH 2 og 3 så det funker fint. Og Rock Band ustyret kommer imorgen! Jeg venter på : Flute Hero Triangel Hero Trumpet Hero Dj hero Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå leste jeg på gamer.no at Guitar Hero Metallica kommer om 1 år nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå