Eriqo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Spillet kom 2 dager etter bestilling. Instrumentene kom 6 dager etter bestilling.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men jeg HÅPER at RB utstyret vil fungere på GH4. Tviler, men håper... Ser jo ut til at GH trommene har en "note" mer enn RB trommene, så det ser meget dårlig ut.. Skulle ønske de kunne slå seg sammen igjen jeg.. Hadde vært best, så hadde vi sluppet å tvile på hvem man skal velge.. Blir litt vel mye med 4 gitarer og 2 trommesett for å spille 2 spill.. Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) jeg fikk instrumentene til rock band i dag jeg men jeg må si meg enig med de mange postene før meg om instrumentene. spesielt guitaren er veldig plastikk aktig og jeg savner klikket som kommer når man strummer. forhåpentligvis får jeg spillet også, om ikke så mange dagene! Endret 30. mai 2008 av gmo112 Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Reiser hjem for sommeren viss ikke så skulle jeg bestilt meg en xbox og rock band nå Etter sommeren så blir det mye bortkasta peng ja (xbox, gh3 til xbox, rockband, og gh world tour) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 om du kjøper gh4 styr unna gh3! grunnet dårlig setlist, spill gh2 heller, eneste som gjør at gh3 kansje slår gh2 er multiplayer, men da har du jo gh4 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Rock Band all the way! Rock Band er så konge. GH3 har stått urørt siden RB kom i hus. Eneste som er surt er at gitaren i min RB-pakke røk på kort tid. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Når vart personlege preferanser ein regel alle bør følge? Eg synest GH3 har langt betre låter enn GH2. Etter å ha spelt det ganske lenge har eg funnet ut at DLC har dei beste låtene, så setlist og til slutt bonus. Det er veldig mykje god musikk på GH3 som og er kjekke å spele og som er meir utfordrande enn GH2. Om du ikkje har eit GH-spel, men har tenkt å kjøpe er eg ikkje tvil om å anbefale GH3, der får du i tillegg trådlaus gitar. Lyden er og merkbart betre på GH3 samt at du har 106 låter (så langt, kjem meir DLC i juni) mot GH2 sine 64. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Enig med Zeph her! GH3 har en mye bedre setlist og en mer utfordrene en også (når du begynner på Hard+expert). + Online ja. GH3 er mye bedre! Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 om du kjøper gh4 styr unna gh3! grunnet dårlig setlist, spill gh2 heller, eneste som gjør at gh3 kansje slår gh2 er multiplayer, men da har du jo gh4 Blir feil og si at de har dårlig setlist.. Det er jo alt etter hva man synst selv Jeg har gh3 fra før av på ps2 og synst sangene er strålende Vanskelighetsnivået er også litt tamt på gh2 i forhold til treern Bare jordan som er stress jo Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det som er sykt dårlig med GH3 er BOSS Battlene håper ikke det kommer på GH4.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Enig. Boss-battles ødela iveren hos meg i alle fall. Første gang jeg har lagt et GH-spill til sides før jeg har låst opp alle sangene. Kun pga de idiotiske Boss-battles. Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 OH YES!!!! så frustrerende med de idiotiske boss battles!! det er bedre med bare plain spilling, på noter og ikke masse power-ups og shit!!!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ser ikkje heilt problemet eg, det var eit nytt aspekt ved spelet, men du må ikkje spele det, du kan jo hoppe over kampene. Det var kun Lou på hard og Slash på expert eg hadde litt problemar med, men det var kjekt så eg synest det var heilt greit. I multiplayer kan og battle være ganske artig til tider. trykketor: Du må ikkje klare ein battle for å kome vidare. Du kan låse opp alle låtene i spelet utan å gjennomføre ein einaste battle. Om det kjem eit liknande system i GH4 kan dei godt gjennomføre det på same vis, med at du kan hoppe over det om du vil. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nok en gang enig med Zeph her! BOSS-battlene var helt ok. Det var greit å spille dem, og du MÅTTE jo ikke hvis du ikke ville/klarte det.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det måtte man vel? Anyway..Lagt inn ett bud på en 360 pakke nå.. Da kan man jo bruke gh gitarene.. stort +! men, så det hadde kommet opp en DLC liste på live nå.. og, den var forferdelig uoversiktelig!! Er dette noe som kommer til å bli retta på? Syntes den på PS3 var ekstremt mye bedre! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det måtte man vel? Nope, du kan velge "Wuss out" når du failer låta. Så er det bare å fortsette på neste tier. Lou må du jo seff klare. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Når kommer Rock Band ut her? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Når kommer Rock Band ut her? Ingen som vet sikkert, men det sies September. Med andre ord fem hundre år til. Endret 1. juni 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det måtte man vel?Anyway..Lagt inn ett bud på en 360 pakke nå.. Da kan man jo bruke gh gitarene.. stort +! men, så det hadde kommet opp en DLC liste på live nå.. og, den var forferdelig uoversiktelig!! Er dette noe som kommer til å bli retta på? Syntes den på PS3 var ekstremt mye bedre! Wikipedia-artikkelen om låtene til RB, GH osv. er vanlegvis ganske oppdatert og oversikteleg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ingen som vet sikkert, men det sies September. Med andre ord fem hundre år til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå