Eriqo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mye dritt med greia ja.. Den HUB greia, som har mange USB-porter fungerer ikke.. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Rockband kommer 25 August til Norge, og Guitar Hero 4 til høsten (Sept/okt).Venter heller til guitar hero 4 kommer, trommene ser bedre ut, og man kan lage sine egne sanger. Blir drit fett! Link, gjerne? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mye dritt med greia ja.. Den HUB greia, som har mange USB-porter fungerer ikke.. Har du plugga inn strømadapteren i den? Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg bestilte fra Amazon.co.uk i foregårs med 1-2 day express delivery, og har fått DHL (instrumenter) og UPS (spill) tracking nummer. Forventet å ankomme i dag, ifølge trackingen på amazon.co.uk -- men hvordan funker det med toll, osv? Skamkjipt å måtte vente noen ekstra dager på fortollingen, så håper jeg bare får regning i posten etter en tid (DHL pleier vell å være slik, men aner ikke med UPS) Noen erfaringer? Btw, er alle DLC tilgjengelig fra første stund? Gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) gud... så uretferdig...bestilte i forrige uke..xD sjekker posten da.. 119 DLC på rock band:) kom nettop en Euro pack med kule sanger for europa:) Endret 28. mai 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 går me glipp av någen av sangane US får? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror dere GH 4 demo kommer ut i August/sep ? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har et lite problem "allerede", med Rock Band... Den WIRED HUB`en som gjør at man får flere USB-innganger, fungerer rett og slett ikke. Jeg plugger i strømtilførselen, og selve HUB`en i Xboxen.. Ingenting skjer. Jeg drar HUB`en ut og inn av Xboxen mange ganger helt til slutt (etter 20-30 ganger) begynner den å lyse og endelig fungerer den. Men noen ganger kommer jeg borti den og den slutter å lyse (altså fungere) og jeg må begynne på nytt med ut- og innpluggingen. Til slutt fungerer det, jeg begynner å spille med Trommene, Gitar 1 og Gitar 2 (Guitar Hero gitar. Trådløs) MEN IKKE MIKROFONEN! Den fungerer ikke, selv ikke med kobling direkte inn i USB-portene på XBOXEN. Det står "Connect microfon" når man skal spille multiplayer. Noen som vet? Btw, Spillet er helt sinnsykt fett og trommene er helt klart kulest! GLED DERE!! Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har et lite problem "allerede", med Rock Band...Den WIRED HUB`en som gjør at man får flere USB-innganger, fungerer rett og slett ikke. Jeg plugger i strømtilførselen, og selve HUB`en i Xboxen.. Ingenting skjer. Jeg drar HUB`en ut og inn av Xboxen mange ganger helt til slutt (etter 20-30 ganger) begynner den å lyse og endelig fungerer den. Men noen ganger kommer jeg borti den og den slutter å lyse (altså fungere) og jeg må begynne på nytt med ut- og innpluggingen. Til slutt fungerer det, jeg begynner å spille med Trommene, Gitar 1 og Gitar 2 (Guitar Hero gitar. Trådløs) MEN IKKE MIKROFONEN! Den fungerer ikke, selv ikke med kobling direkte inn i USB-portene på XBOXEN. Det står "Connect microfon" når man skal spille multiplayer. Noen som vet? Btw, Spillet er helt sinnsykt fett og trommene er helt klart kulest! GLED DERE!! jeg tror jeg fant en løsning på problemet ditt eriqo! jeg har noen dager igjen til jeg får spillet mitt. jeg håper ikke jeg får samme problem som deg da. Endret 28. mai 2008 av gmo112 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Takker for den! Prøver imorgen! Forhåpentligvis fungerer det! Men fucked at det ikke skal funke da... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Altså, Trommene på rock band er jo ELENDIGE i forhold til de på GH4, men sangutvalget er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 går me glipp av någen av sangane US får? Nei det gjør vi nok ikke, men at det kommer exlusives for USA/europa/andre deler av verden skal vi vel ikke se bort ifra Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Altså, Trommene på rock band er jo ELENDIGE i forhold til de på GH4, men sangutvalget er jeg usikker på. Akkurat det vet jo ingen enda. Kan jo være kvaliteten på de trommene er elendig i forhold til Rock Band sine. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Altså, Trommene på rock band er jo ELENDIGE i forhold til de på GH4, men sangutvalget er jeg usikker på. Akkurat det vet jo ingen enda. Kan jo være kvaliteten på de trommene er elendig i forhold til Rock Band sine. Enig med Dav1D. Tromme til GH4 er Ser bedre ut, og er sikkert mer realistiske å spille på.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 utstyret til RB er jo crap.. Billig plast all the way... MEN spillbarheten skal man ikke si noenting på! Morsomste partyspill laget noensinne! uten tvil! Jeg ble forelsket i trommene, da jeg begynte å bli lei Guitar Hero.. Og hadde egentlig lagt plastikkguitaren på hylla.. Kjøpte det da jeg bodde i statene, er vel 4 måneder siden jeg kom hjem nå, og jeg må si jeg angrer veeeldig på at jeg solgte det billig... Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg spiller ikke Guitar Hero lenger. Heller ikke Gitar på Rock Band. Drum Hero er det det går i. Gitaren på RB kjennes ut som lillebrors leke-gitar omtrent. Den føles skikkelig billig. Den er stilig å se på, og jeg som syntes den så så bra ut når jeg satt og så på Reviews og bilder av den. Den så heavy og bra ut, men jeg tok feil. Jeg hater gitaren. Hammer-ons`ene er vanskelige å se og treffe. Eksempel: "Joker and the thief- Wolfmother". Introen på den er jo heftig kul og sikkert insane fet å spille, men ikke på Rock Band.. På Guitar Hero hadde den vært awesome! Opplegget er bra. Samme er spillet, men mye av utstyret suger. Jeg vedder en tier på at jeg kommer til å måtte kjøpe ny Bass-pedal + HUB`en og sikkert mer. Dette ble mest en oppramsing av negative og dårlige ting. Men jeg HÅPER at RB utstyret vil fungere på GH4. Tviler, men håper... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm, ikkje berre gull og grønne skogar nei. Eg er veldig spent på kva GH4 kan levere av instrumenter og spel. Har to GH3-gitarar, går ut frå at dei vil fungere på GH4. Då treng eg kun spelet og trommene. HO/PO på GH3 er veldig synlege, ein stor forbetring frå GH2, litt tragisk at RB ikkje klarte å lage dei betre. Håpar GH4 fortset i same stil, det er derimot greit om dei går tilbake til sånn HO/PO fungerte på GH2. Der må du trykke på knappen til riktig til, på GH3 kan du berre halde den inne mens noten går forbi. Om dei derimot skal ha med låtar som TTFAF og TDWTG med ekstreme soloar er det kanskje like greit at det er så lett som det er på GH3. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 jeg fikk instrumentene akkurat nå, men spillet mangler... håper på å få det innen en dag:P Eriqo, hvor lang tid tok før du fikk spillet? sånn i forhold til trommene Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg fikk trommene på mandag, spillet kom i dag Endret 29. mai 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå