Eriqo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Idag fikk jeg da utstyret til Rock Band! MEN Jeg prøver å sette opp nå, men det fungerer ikke! :O Får det rett og slett ikke til! Batterier, ledninger.. Alt er i! Og den HUB greia lyser, men trommene + gitar vil ikke på! Noen som vet noe? EDIT: Fant ut! Plutselig skrudde den seg på! :S BTW dette er DRIT KULT! FY FAEN så morsomt! Jeg og kompisen min satt og gliste fra øre til øre mens vi spilte! TROMMER ER DRIT FETT ASS!! Bare å glede seg ass! Endret 26. mai 2008 av Eriqo Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er så sinnsykt kult atte hjælp! Fy faen så morro har jeg ikke hatt det med Xboxen min på LENGEEE Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Gah... jeg har fått utstyret, men ikke spillet... så nå sitter jeg her da, og ser på et trommesett som jeg ikke får brukt ennå Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ser ganske kult ut, ja. Lurer på når Norge får det. Faen for et drittopplegg. Lenke til kommentar
kris45 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 E-wok skrev: Ser ganske kult ut, ja. Lurer på når Norge får det. Faen for et drittopplegg. Det tåler ingenting! Gitaren funker ikkje hos kompisen min, han hater plastikk så jævlig! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eriqo skrev: Idag fikk jeg da utstyret til Rock Band! MEN Jeg prøver å sette opp nå, men det fungerer ikke! :O Får det rett og slett ikke til! Batterier, ledninger.. Alt er i! Og den HUB greia lyser, men trommene + gitar vil ikke på! Noen som vet noe? EDIT: Fant ut! Plutselig skrudde den seg på! :S BTW dette er DRIT KULT! FY FAEN så morsomt! Jeg og kompisen min satt og gliste fra øre til øre mens vi spilte! TROMMER ER DRIT FETT ASS!! Bare å glede seg ass! Merkelig Eriqo, vi bestilte omtrent samtidig, men jeg har ikke fått det enda..:S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 GH4 ser ikkje så halvgale ut, eg ventar nok til det kjem ut før eg eventuelt kjøpar eitt av dei. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Bruker-127711 skrev: Merkelig Eriqo, vi bestilte omtrent samtidig, men jeg har ikke fått det enda..:S Ikke fått sporingsnummeret fra DHL heller? Endret 27. mai 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Eriqo skrev: Det er så sinnsykt kult atte hjælp! Fy faen så morro har jeg ikke hatt det med Xboxen min på LENGEEE misunne misunne!! I WANT THIS GAME!!!!!!! jeg skal bestille i dag lolx Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Eriqo skrev: Det er så sinnsykt kult atte hjælp! Fy faen så morro har jeg ikke hatt det med Xboxen min på LENGEEE Huff... Og jeg må enda vente til høsten Runna det eller? Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 DER!! nå er spillet bestilt da er det bare å vente!! regner med å få det i løpet av en uke Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 kor møje koste d totalt for spelet pluss instrumenter, moms og frakt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 magnusalex skrev: Bruker-127711 skrev: Merkelig Eriqo, vi bestilte omtrent samtidig, men jeg har ikke fått det enda..:S Ikke fått sporingsnummeret fra DHL heller? Er ikke helt sikker, det sendes til mamma sin mail.. Oddybody skrev: kor møje koste d totalt for spelet pluss instrumenter, moms og frakt? Tror det ble nærmere 2000, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Rockband kommer 25 August til Norge, og Guitar Hero 4 til høsten (Sept/okt). Venter heller til guitar hero 4 kommer, trommene ser bedre ut, og man kan lage sine egne sanger. Blir drit fett! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hvor bestiller dere Rock Band fra? Verken play.com eller amazon.com vil sende det til Norge. Endret 27. mai 2008 av tjalla Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Oddybody skrev: kor møje koste d totalt for spelet pluss instrumenter, moms og frakt? det koster ca 2000 kr med moms og frakt! og tjalla, jeg bestilte spillet fra amazon.co.uk de sender til norge også! Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 tjalla skrev: Hvor bestiller dere Rock Band fra? Verken play.com eller amazon.com vil sende det til Norge. Jeg bestilte fra Beachaudio.com Tok en snau uke. 1500 for spillet + 400 i toll og frakt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 tjalla skrev: Hvor bestiller dere Rock Band fra? Verken play.com eller amazon.com vil sende det til Norge. Amazon.co.uk sender også til norge:) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Amazon.co.uk skal ha 140£ for både utstyr og spill mens .com skal ha 140$ så .uk er ikke aktuelt. Får iallefall ikke bestillt Rock Band fra .com siden jeg bor i Norge, står det når jeg kommer til "handlekurven". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 tjalla skrev: Amazon.co.uk skal ha 140£ for både utstyr og spill mens .com skal ha 140$ så .uk er ikke aktuelt. Får iallefall ikke bestillt Rock Band fra .com siden jeg bor i Norge, står det når jeg kommer til "handlekurven". USA har ikke pal, så det nytter ikke å bestille rock band derrifra, dersom du har en norsk xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå