vlomp Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 det er en stund siden nå at jeg fikk høre om rock band. og etter å ha spilt GH3 en del fra før av, fikk jeg rimelig lyst på rock band fra første stund jeg så traileren. men så har jeg kommet overfor et dilema! for nå kommer GH4 ut, med trommer og guitar, og høres også fristende ut. derfor aner jeg ikke hvilket spill jeg skal kjøpe. så da spør jeg dere, skal jeg kjøpe GH4, eller RB Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 hæ? kommer gh4 nå? ja, og der kan man vist lage sine egne sanger og stuff Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Kilde? edit: fant noe på forsiden på youtube: Gh 4 ? Endret 22. mai 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kilde indeed... uansett, er vel en stund til dette kommer? Vil ikke forvente å få noe før i høst. Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) nei releasen er vel ikke før i høst. da jeg tror kanskje jeg skal satse på rock band i første omgang og så evt. vente med og kjøpe GH4 hvis jeg i det hele tatt skal. RB har jo tross alt guitar, mic, trommer, og bass, mens GH4 bare har guitar og trommer så har jo amerikanerne gått litt lei av rock band og derfor vil kjøpe GH4 nå. Endret 22. mai 2008 av gmo112 Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Så i den ferske traileren til GH4 at en skal kunne produsere egne singler og shit.. og det var da vitterlig en mic i den trailerene også?! Dette med singler er jo litt spennende da.. regner med disse vil kunne deles med andre over LIVE... Artig.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ja men herregud da gi meg en link til GH 4 trailer tviler på den jeg posta litt lenger oppe i tråden er trailer? (klarer bare å se halve av den jeg posta) EDIT: Fant dette GH 4 Endret 22. mai 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Itavisen Likte det trommesettet! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 oo nice :O Skal ikke ha trommene eller gitar, har GH 3 gitar så sparer penger der gleder meg Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men jeg bare spør: Når kommer munnspill, fiolin og harpe?! Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kom til og tenke på dette med musikkrettigheter. Er ikke det Rock Band store trumfkort kontra GH4? De har MTV med seg, som betyr masse sanger såvidt jeg har skjønt? Det er vel allerede rundt 100 sanger man kan laste ned.. Blir en spennende sommmer og høst. Kanskje en priskrig? Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bestilte Rock Band fra statene. Tror ikke jeg vil bruke et rødt øre på GH4 fordi Rock Band er ganske så genialt. Bare husk på hvor dårlig GH har vært med å slippe DLC. Rock Band slipper nye nesten hver uke. Om du blir lei, kjøper du bare et par nye sanger. Har jo trommer og mikrofon, så hvorfor kjøpe det på nytt med(muligens) dårligere soundtrack? Eneste er at den europeiske versjonen vil få noen band som viser litt mindre kvalitet enn de som er på den amerikanske. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Men jeg bare spør: Når kommer munnspill, fiolin og harpe?! Der stjal du spøken ut av hodet mitt! Når kommer Munnharpe-Hero? Personlig digger jeg Guitar Hero-serien og Rock Band er drit fett! Jeg kjøper bare spillet (selve platen) når det kommer ut. Har GH 2 og 3 så det funker fint. Og Rock Band ustyret kommer imorgen! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Går man på Guitarhero.com kan man se trailer 2 Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg ble ganske skuffet over GH3 når det kom ut egentlig, jeg synes Harmonix (som lagde enern og toern) var mye flinkere enn Neversoft. Så det blir garantert Rock Band på meg Bryr meg ikke så mye om å lage sang funksjonene når jeg ikke en gang liker spillet. Men etter det jeg har hørt skal Rock Band 2, som nå er bekreftet, få de samme funksjonene som GH: World Tour Så man kan sikkert lage sanger der også Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet om det går an å spille Rockband med kun gitaren fra Guitar Hero 3. Har nemlig ikke lyst å kjøpe hele pakken, men spillet høres så genialt ut at jeg nesten må kjøpe det. Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg ble ganske skuffet over GH3 når det kom ut egentlig, jeg synes Harmonix (som lagde enern og toern) var mye flinkere enn Neversoft. Så det blir garantert Rock Band på meg Bryr meg ikke så mye om å lage sang funksjonene når jeg ikke en gang liker spillet. Men etter det jeg har hørt skal Rock Band 2, som nå er bekreftet, få de samme funksjonene som GH: World Tour Så man kan sikkert lage sanger der også herregud! nå kommer toern til rock band! og vi har ikke fått enern til norge en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå