-Gudfaren- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Faen så du driter deg ut. Du lyver jo, alle ser det! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Faen så du driter deg ut. Du lyver jo, alle ser det! Hvem skriver du til? Trådstarter? Meg? Kris93? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kristian/Kristine93. Skulle kanskje ha sitert det. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kristian/Kristine93. Skulle kanskje ha sitert det. Hva lyver jeg med? Og det er Kristoffer, ikke Kristian/Kristine.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Okei, sorry Kris. Men du først skrev at du hadde fått 3, men skulle egentlig ha 5. Når du hadde skjønt at det ikke var noe vits å lyve mer, så sa skrev du: "Vet du hva brødre er?" Hva prøver du og oppnå? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Okei, sorry Kris. Men du først skrev at du hadde fått 3, men skulle egentlig ha 5. Når du hadde skjønt at det ikke var noe vits å lyve mer, så sa skrev du: "Vet du hva brødre er?" Hva prøver du og oppnå? Det var det ikke jeg som skrev, det var marsvinn som skrev det Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sorry. Jeg som dreit meg konstant ut her Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sorry. Jeg som dreit meg konstant ut her Ja, det var nok det. Du trodde kanskje at jeg var et massvin, men det er jeg ikke. Men kanskje vi skal komme on-topic igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kris93: ja, si hva du mente da? Har du hatt eksamen eller ikke? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kris93: ja, si hva du mente da? Har du hatt eksamen eller ikke? Jeg har ikke hatt eksamen, men sa bare at marssvin kunna ha fått igjen begrunnelse på hvorfor han mistet to karakterer fra sensor. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Han kan ikke vite at han hadde fått 5. Han fikk 3. That's it Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Han kan ikke vite at han hadde fått 5. Han fikk 3. That's it Men han sa at han hadde fått vite at han skulle få 5, men mistet to karakterer fordi han ikke skrev oppgavenummer. Sensor kan ha skrevet det, men det kan også være noe han selv tror. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ingen setter folk 2 karakterer ned, pga en liten feil. Tror Marsvin er pissed pga sin dårlige innsats. Derfor legger han skylden på en stakkars sensor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kris93: ja, si hva du mente da? Har du hatt eksamen eller ikke? Jeg har ikke hatt eksamen, men sa bare at marssvin kunna ha fått igjen begrunnelse på hvorfor han mistet to karakterer fra sensor. ah, at jeg skal misforstå så grundig... Men ja, han kan umulig vite det, med mindre han har bedt om å få vite begrunnelsen. I fjor, etter eksamen, så fikk vi karakteren sendt på brev i posten, med info om hvor vi skulle gå for å få vite begrunnelse og evt. klage. Mulig han gjorde det Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er noe som ikke stemmer. Fordi man får aldri prøven tilbake. Ergo man kan ikke få en liten komentar på slutten som sier: "Bra tekst. Lite skrivefeil. Du må huske oppgave nr. og overskrift neste gang. For dette ble du trukket to karalterer." Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 ah, at jeg skal misforstå så grundig... Men ja, han kan umulig vite det, med mindre han har bedt om å få vite begrunnelsen. I fjor, etter eksamen, så fikk vi karakteren sendt på brev i posten, med info om hvor vi skulle gå for å få vite begrunnelse og evt. klage. Mulig han gjorde det Nei, han var sikkert ikke fornøyd med karakteren, sånn som Pizzatrance sa. Defor skylder han sikkert bare på sensor. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Åssen kan man klage da? Sende inn kladden eller? Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Åssen kan man klage da? Sende inn kladden eller? Kiipt om man har gjort litt om på innføringa da Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hehe. Mange som har sendt med kladden fordi de ikke rekker innføringen. Hva gjør dem? Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hehe. Mange som har sendt med kladden fordi de ikke rekker innføringen. Hva gjør dem? Da retter sensor kladden trur jeg. Like før det hendte med min Nynorsk eksamen, men jeg klarte å innføre den sisste halvannen siden de sisste 5 minuttene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå