Mikael89 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg greide å glemme å skrive oppg nr og overskrift på norsk skriftlig eksamen idag, vet dere om det har mye å si på karakteren. Det kommer ganske klart fram hvilken oppgave det er når man leser den.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg mener læreren min i fjor sa at at uten oppg. nr. kaster sensor prøven. Sorry Håper jeg husker feil... Endret 22. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hørt eksempler på at dette ikke har noen betydning. Hvis det er slik at det kommer klart frem hvilken oppgave det er snakk om mener jeg det skal gå greit. Sensorer er mennesker, ikke programmerte tullinger... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Så noen gråtende jenter på skolens kontor her om dagen, de hadde visst glemt å skrive på oppgavenr. Det ble fortalt at noen sensorer kan stryke deg for det. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Så noen gråtende jenter på skolens kontor her om dagen, de hadde visst glemt å skrive på oppgavenr. Det ble fortalt at noen sensorer kan stryke deg for det. Av det jeg har hørt så skal alle sensorene ha et møte hvor retningslinjer og slikt skal gåes igjennom før de begynner å rette. Så hvis én sensor stryker en elev pga. manglende oppgavenummer så skal alle gjøre det ved et slikt tilfelle. De skal være konsekvente. Men men..går nok så bra så. Eksamen er da ikke så farlig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Får vel ikke vitnemål om du stryker på eksamen Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 På skolen vår hadde besvarelsene blitt sett over og oppgavenummer skrevet på om det manglet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg glemte også å skrive på oppgavenummer, men jeg kom inn i lokalet en time etter jeg var ferdig, og spurte om jeg fikk skrive det på. Og det fikk jeg;) Men det er nok litt værre med de som ikke har overskrift, ja... Kjenner flere som glemte det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Dette antar jeg de som tar imot oppgavene dobbeltsjekker før de leveres videre til sensor. Lenke til kommentar
Mikael89 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg kjenner han som tok imot oppgavene, det var engelsk læreren min, og han sjekket ikke:P Ringte skolen etterpå og de sa at de ikke kunne gjøre noe med det.. Og at jeg bare måtte satse på at sensoren er snill. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg glemte å skrive oppgavenummer på Skrev overskrift på iallefall.. Jeg skrev den eneste oppgaven som handla om Ivar Aasen. De kan vel ikke stryke meg for det!.. Ingen andre som handler om Ivar Aasen i det hele tatt. Ingen minte oss på å skrive oppgavenummer heller!.. Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 glemte det i fjor jeg og. Fikk 3 når jeg egentlig skulle ha 5. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 glemte det i fjor jeg og. Fikk 3 når jeg egentlig skulle ha 5. Hvordan vet du at du egentlig skulle hatt 5? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvordan vet du at du egentlig skulle hatt 5? Kanskje sensor sa det? Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du får stryk. dessverre. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvordan vet du at du egentlig skulle hatt 5? Kanskje sensor sa det? Hvor mange er det som får møte sensor ansikt til ansikt når sensor retter skriflig eksamen? Kunne ønske jeg hadde fått lov til det ass... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvordan vet du at du egentlig skulle hatt 5? Kanskje sensor skrev det? Hvor mange er det som får møte sensor ansikt til ansikt når sensor retter skriflig eksamen? Kunne ønske jeg hadde fått lov til det ass... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Man får vel aldri sett prøven igjen. Det eneste man får er en karakter. Poenget mitt er at sensor ikke kunne skrive det til han... Kill me if i'm wrong Edit: Kris93: Det at du er født i 1993 betyr at du aldri har hatt en eksamen. Så jeg må spørre deg: Hvor mye peil på dette har du? Endret 29. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kris93: Det at du er født i 1993 betyr at du aldri har hatt en eksamen. Så jeg må spørre deg: Hvor mye peil på dette har du? Vet du hva brødre er? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Ja, det vet jeg. Har selv to stk. Men skal vi holde oss til teama og svare på det vi blir spurt om? Endret 29. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå