Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke orgasme

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest Får ikke orgasme

Jeg er ei jente på 16 år, og som tittelen sier så får jeg ikke orgasme. Det er svært irriterende. Jeg har prøvd alt og har holdt på med fingring og slikt fra jeg var 11 år. Vil jo så gjerne oppleve det jeg også, og så plager det meg at kjæresten får orgasmer hele tiden mens jeg bare ligger der. Virker som om jeg nesten ikke er noe følsom der nede, det kiler ikke en gang ved stimulasjon av klitoris...

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å syt!

Det er mange jenter som ikke opplever noen orgasme før de har fått unger. Orgasme er ikke en rett; det er karmas beskjed på at du er snill.

Kanskje det også hadde vært en ide å slutte å irritere seg over at den ikke "kommer". Blir for gutter som å tenke på at pinnen skal i været - men det ender med at det blir prestasjonsangst for alle penga.

Lenke til kommentar

Så hjelpsom du er Haggbard.

Jente16, har du tenkt noe over hvorfor du selv tror du ikke får orgasme da?. Er du stresset, nervøs etc?. Det er nok mange unge mennesker som har prestasjons angst når det gjelder sex. Prøve å ikke fokusere så mye på å fremtvinge en orgasme og la den heller komme som følge av at du har det fint med kjæresten hvis mulig. Får håpe noen jenter tar turen innom her og gir noen bedre tips. :)

Lenke til kommentar
Gjest Får ikke orgasme

Vi har det jævlig fint sammen, i sengen også ja. Har holdt på lenge og jeg føler meg sikker og trygg. Typen min er flink, rolig og erfaren. Blir aldri stresset... er bare så kjedlig i lengden når jeg ikke føler noe, mister litt lysten.

Lenke til kommentar
Vi har det jævlig fint sammen, i sengen også ja. Har holdt på lenge og jeg føler meg sikker og trygg. Typen min er flink, rolig og erfaren. Blir aldri stresset... er bare så kjedlig i lengden når jeg ikke føler noe, mister litt lysten.

Boomer. Du skriver at typen din er flik, har erfaring, har det jævlig bra sammen osv, så skriver du til slutt "mister litt lysten". He he litt problemer med å skjønne den, men la gå, vet om mange som har slått opp fordi de ikke kunne gi damen orgasme. Damn så selvopptatte enkelte folk er. Får ikke "orgasme" verden går i grunnen. Det skjer når det skjer sier jeg bare, ikke annstreng deg, det kommer nok når du mins forventer det. Du er tross alt 16 år. Skal jo holde på til du blir gammel anyway og du kommer sikkert til å få deg andre menn etterhvert også;)

Lenke til kommentar

Det viktigste er å ikke stresse med det. Desto mer du tenker på at nå må du få orgasme, desto vanskeligere blir det. Prøv å ikke fokuser så mye på selve orgasmen. Jeg slet selv med det, så mye at jeg til slutt ga opp å onanere en stund, men når jeg så begynte igjen uten å fokusere på at jeg måtte komme, men heller fokuserte på at jeg skulle ha det godt selv om jeg ikke kom, så kom orgasmen av seg selv.

Det er mange jenter/kvinner som er mye eldre enn deg som ikke har fått orgasme, så du har god tid på deg.

Lenke til kommentar

Har du prøvd med vibrator da?

Jeg husker første gangen, tok evigheter med tid og masse forsøk. Tingen er egentlig bare det at du må bruke litt tid på det..Sett av tid og vær alene, lukk igjen øynene og slapp helt av. Det kommer sikkert til å lang tid, men bare du ikke gir opp så er jeg sikker på at det går til slutt ;D

Lenke til kommentar
Vel, her kommer et lite stykke (u)nyttig informasjon, så ta fram blokka og noter: Mange jenter bruker dusjhodet til å stimulere skrevsjura når de dusjer.

Hun sier jo at det ikke virker som om hun er så veldig følsom der nede da. Jeg syns hun skal prøve en vibrator jeg, ved mindre hun allerede ikke har prøvd det ut. Da anntar jeg hun bare kan slappe av å la ting gå av seg selv, uten å behøve å stresse rundt selv, noe som til nå ikke har vist seg å nytte i det hele tatt om jeg ikke har tatt helt feil. Den må vel egentlig bare skrus på, og så la det stå til. Som Ms-Me sier: Er bare å ikke gi opp, så går det nok til slutt :)

Lenke til kommentar
*snip*

får du orgasme på egenhånd eller kun når du har sex? hvis det er det siste er dette et stort problem både for menn og kvinner. mye av grunnen til dette skyldes at den underbevisste delen av sinner knyter/spenner seg såpass at det er i veien for orgasmen.

sjekk denne, dette eller denne artikkelen kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...