vestlia Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, har klaget. Håper bare at den blir tatt til betraktning, og at jeg går opp i karakter Tror jeg skulle få svar i juli, men er ikke sikker på akkurat når. Noen som vet det? Kommer isåfal til å poste svaret jeg fikk her, bare håper det er positivt Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Fikk en 3er, og har utnyttet meg av hurtigsensuren. Får den tilbake 7. Juli Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ... har utnyttet meg av hurtigsensuren. Får den tilbake 7. Juli Hva mener du med det? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ... har utnyttet meg av hurtigsensuren. Får den tilbake 7. Juli Hva mener du med det? Om vi leverte de inn igjen innen i dag kl. 14:00, kunne vi få noe som het hurtigsensur. Syntes det hørtes mest barskt ut, så jeg gjorde det. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jasså, en ny evaluering med andre ord? Lenke til kommentar
sommerfugl1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Fikk 3 Burde kanskje klaget, men tørr ikke risikere å få 2. For å klage må jeg dessuten ha en grunn, og det holder ikke med at oppgaven var strengt bedømt. det må være urimelig i forhol dtil det du har gjort. For å få karakteren min måtte jeg gå ned på skole og se på en oppslagstavle der eksamens nr mitt stod. Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Digg, hentet karakteren min i dag og fikk 5. Nå skal jeg aldri snakke tysk igjen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Yep, neste helg skal jeg og noen kamerater lage tysk-bål For å håne tyskspråket enda mer må vi vel lage til noen Hitler-tegn og diverse. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Jippiii!!! Ringte til skolen i dag, og fikk beskjed om at karakteren ble gjort om til 2. Nå trenger jeg aldri mer å prate det forbannede språket tysk Synes egentlig jeg skulle hatt 3 da, får skrev ganske bra, og var på vippen til 4er i boka, men virker som de var litt strenge på sensuren... Det idiotiske er at det trekker mye ned på snittet. Men men, det er verdt å la den 2'ern stå der, for jeg gidder pokker meg ikke forberede meg til en ny eksamen Men et spørsmål: Om jeg senere har behov for å forberede karakterene mine, kan jeg da ta tysk pritatisteksamen på nytt? Og selv om jeg stryker på den da, vil fortsatt 2eren fra denne eksamen bli stående? Eller blir den gjort om til stryk da? Lenke til kommentar
bendik23 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei! Tror jeg får en lignende oppgave denne i morgen : b) „Die Jugend hängt nicht nur rum!“ Schreiben Sie einen Text für eine deutsche Internetseite Har noen her gjort den? Og kunne noen i såfall sendt meg den? Hadde vært greit å se hvordan dere har gjort det Håper på raskt svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå