Gå til innhold

Hvilke burde jeg velge?

Oppen

Anbefalte innlegg

XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,600/1900Mhz

Eller

XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI-I/HDCP

tenkte paa et XFX GeForce 9800GX2 men det blir vel ikke store forskjellen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke store forskjeller nei. Hadde gått for den billigste.

Om de koster ca. likt så hadde gått for 9800GTX.

Eller denne. Koster jo likt men er litt raskere enn den fra XFX 9800GTX (regner med at du så på komplett)

edit: så litt feil først, endret nå =)

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
hmm.. men det er vel merkbart fra 512mb til 768mb?

Ikke la deg lure av antall MB. Frekvens og båndbredde er viktigere, men 8800GTX er forsåvidt et bra kort mhp dette.

Dette er merkbart ved høye oppløsninger som du får med 24+ tommer skjermer.

Jeg ville kjøpt 9800 GTX men dette er opp til deg å avgjøre.

Edit: Kanskje lurt å vente til 18.juni. Da har Nvidia og ATI lansert nye kort. Tror GTX 260 kan bli et kort i din prisklasse.

Endret av Blackey
Lenke til kommentar

9800GTX er vel det beste kjøpet, om det er XFX, Asus, EVGA, Gigabyte, MSI eller Gainward spiller ingen rolle.

9800GX2 er dyrt men du merker bra forskjell ved høyere oppløsning - det blir omtrent som å kjøre to 8800GTS 512 i SLI.

Lenke til kommentar

Takk for responsen. vil ha noe som sparker greit fra seg, og den datan jeg bruker naa er en del aar gammel der HK vifta maa dyttes i gang, og vifta paa skjermkorte stopper noen ganger, saa vet ikke om jeg har tolmodighet til aa vente til 18juni:)

ikke er jeg en som kommer til aa bygge data selv, saa jeg gaar for en Gamer premium paa komplett som jeg har konfigurert litt selv paa.

her er en link av den datan jeg ser paa, men uten konfigureringen jeg har gjort.

<a href="http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10307" target="_blank">http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10307</a>

Endret av Oppen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...