Oxidia Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 prøvd demoen nå, må si det var utrolig kult og enhver som likte ninja gaiden vil garantert elske dette.. hvordan man får tak i demoen: (trengs en dvd og brenner:p) xboxforum Det er forklart på side 3 hvordan man brenner den. Fungerer dette uten å ha endra firmware på DVD-spilleren? ja, det fungerer. Jeg har ikke endra noe på min 360 hvertfall. Last ned filen, pakk ut og brenn undermappa content på en dvd som "data dvd". Putt så inn dvden, så gå dit demoer blir lastet ned og start den derfra Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Demoen av Ninja Gaiden 2 is up and running Downloading the demo as we speak Litt greit å teste en demo, selv om jeg skal ha spillet uansett! Testet demoen, er imponert ja, sykt kule moves du har med våpnene Har bestilt og betalt dette lenge før demoen kom så jeg får det nok til fredag Endret 3. juni 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har spilt gjennom chapter 1 og 2 nå. Jeg synes faktisk spillet er ganske vanskelig, selvom jeg spiller på det aller letteste. Føler jeg så ubrukelig ;] Må jeg bruke de feteste komboene hele tiden? Oppgraderte staven og katanaen, noen andre som har spilt det som vet om det er lurt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Blåste igjennom demoen, som absolutt var veldig god. Men dette er spill der eg føler eg får nok bare av å spille demoen. Ser overhodet ikkje får meg at det er noe artig å spille igjennom 6-7 timer med button-mashing. Dette i likhet med Heavenly Sword er spill som eg aldri kommer til å falle for egentlig. Ellers sier eg meg anig ang. de allvorlig brutale komboene man utførre, rått i se på i små doser. Spillet flyter godt og grafikken virkert heilt OK. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ninja Gaiden er veldig ensformig i lengden. Sigma ble aldri rundet da det ble så fort kjedelig. Endret 3. juni 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Heftig demo på ett heftig spill og da var det forhåndsbestilt, avvented litt da det ikke har fått altfor bra anmeldelser sålangt med for meg er dette ett av årets høydepunkter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Demoen kræsjer hver gang under loading hos meg, ikke at jeg bryr meg så voldsomt, for spillet skal jeg ha uansett... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har fått lasta det ned, skal prøve det og se om det er et spill for meg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dette spillet skal jeg ha! kul demo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Vanskelig spill. Spiller på det letteste, men klarer uansett ikke drepe en stygg edderkopp-boss når jeg møter han for andre gang. (Chapter 2) Jeg dør så sinnsykt fort.. Føler meg så sjukt dum når jeg ikke klarer en drit. EDIT: Klarte det nå. Deilig følelse. ;D Endret 4. juni 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Føler meg så sjukt dum når jeg ikke klarer en drit. EDIT: Klarte det nå. Deilig følelse. ;D Der har du essensen av Ninja Gaiden. Vanskelighetsgraden er til tider helt uhørt (hvertfall på høyere vanskelighetsgrader) og prestasjonsfølelsen etter å ha tatt ned en ekkel jævel av en boss er som regel helt enorm Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Enig at det var en heftig demo, men er det ingen av dere så reagerte på hvor dårlig kameraet er? Kan ikke huske at det var så dårlig i Ninja Gaiden I. Kameraet tok bort mye av gleden for min del, og jeg følte jeg sloss mer med kamera enn med andre ninjaer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Man kan kjappt resette kaneraet bak Ryu ved ett tastetrykk, huske ikkje hvilken knapp men Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hvilken vanskelighets grad er det i demoen? enten er jeg blitt j**** god siden 1'eren eller så.......... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er bare den letteste som kan velges i demoen. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det som gjør at demoen er veldig lett er at du har level 3 (maks oppgraderte) våpen, samt de første brettene på path of the acolyte ikke er spesielt vanskelig.. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kan man trygt si, spilt igjennom de to første kapitlene og enda ikke dødd en eneste gang... i motsetning til hva jeg gjorde i enern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det letteste her er mye lettere enn vanskelighetsgraden i 1'ern. Nå kan ca hvem som helst komme seg gjennom spillet Men 4 vanskelighetsgrader har man nå da ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå